Ons Europees voetbaltopic

stc

Well-known member
Redelijk goede wedstrijd van PSV. Ik vond Schouten goed spelen.

Helaas wat incidenten binnen en buiten het stadion.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Mario

Well-known member
Wat een geweldige avond, wat een geweldig resultaat. Hopen op nog een aantal van dit soort wedstrijden, al zal de tegenstand iets anders zijn.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik sprak net met iemand van mijn werk die een fanatieke Rangers-supporter is. Hij waardeerde het niet toen ik zei dat mijn stiefbroer die voor PSV is (mijn moeder is hertrouwd met iemand die uit de buurt van Eindhoven komt) een leuke avond in het Philips Stadion heeft gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

De Wolf

Well-known member
• Arsenal - PSV (woensdag 20 september, 21.00 uur)
• PSV - Sevilla (dinsdag 3 oktober, 21.00 uur)
• RC Lens - PSV (dinsdag 24 oktober, 21.00 uur)
• PSV - RC Lens (woensdag 8 november, 21.00 uur)
• Sevilla - PSV (woensdag 29 november, 18.45 uur)
• PSV - Arsenal (dinsdag 12 december, 18.45 uur)
 

JMD

Well-known member
Uit bij Arsenal beginnen in de CL, dat hebben we eerder gedaan... :) Toen op Highbury. Als we net zo'n seizoen draaien als toen hoor je mij niet klagen.
 

stc

Well-known member
Ik heb even de prijzen van de tickets van de thuiswedstrijden bekeken. Het is naar mijn mening aan de dure kant. In het vak waar ik zit, gaan de wedstrijden tegen Sevilla en Lens voor 85 euro per ticket over de toonbank. De wedstrijd tegen Arsenal gaat voor 130 euro de toonbank over.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De investeringen moeten toch worden gefinancierd. Bij Feyenoord pakt men ook uit.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb even de prijzen van de tickets van de thuiswedstrijden bekeken. Het is naar mijn mening aan de dure kant. In het vak waar ik zit, gaan de wedstrijden tegen Sevilla en Lens voor 85 euro per ticket over de toonbank. De wedstrijd tegen Arsenal gaat voor 130 euro de toonbank over.
Is dat lange zijde of korte zijde?
 

zwammy

Well-known member
Zijn ook de duurste plaatsen. Ons vader gaat ook niet, zeker niet voor deze niet echt aansprekende tegenstanders. Kende beter kijken wat je tegenkomt mocht je verder gaan.
 
Bovenaan