Hankie
Well-known member
Tuurlijk denk je dat PSV zo goed is dan hahaDus het ligt aan de zwakte van de tegenstander?
Tuurlijk denk je dat PSV zo goed is dan hahaDus het ligt aan de zwakte van de tegenstander?
Zelfs Feyenoord kan er met 1-0 van winnen.Nee joh, een levensgevaarlijk elftal.
Wat ligt aan de zwakte van de tegenstander?Dus het ligt aan de zwakte van de tegenstander?
Vuile hufter!Tuurlijk denk je dat PSV zo goed is dan haha
Omdat je zegt dat Rangers wel heel zwak is.Wat ligt aan de zwakte van de tegenstander?
Wat klopt er niet aan?Omdat je zegt dat Rangers wel heel zwak is.
Dit komt bij mij over dat Rangers heel slecht is en dat PSV daar van profiteert.Lekkere pot van PSV, maar Rangers kunnen er echt geen klap van.
Beide zaken zijn waar; PSV zit goed in elkaar op dit moment en ook Rangers is zwak. Daarom werd het een terecht grote uitslag.Dit komt bij mij over dat Rangers heel slecht is en dat PSV daar van profiteert.
Maar dat kan natuurlijk mijn perspectief zijn van je post.
Van bijna failliet,
Tot CL favoriet!
Ik ga vanavond niet de JMD / stc uithangen, maar ik zag nog wel een paar minpuntjes met het oog op de groepsfase.Beide zaken zijn waar; PSV zit goed in elkaar op dit moment en ook Rangers is zwak. Daarom werd het een terecht grote uitslag.
Vergeet niet de grond die we nu weer terug kopen!Van een verkochte parkeergarage naar succes in de CL-barrage.
De gemeente Eindhoven kennende voor een symbolisch bedrag.Vergeet niet de grond die we nu weer terug kopen!
Eindhoven de gekste!De gemeente Eindhoven kennende voor een symbolisch bedrag.