Ons Europees voetbaltopic

stc

Well-known member
Zijn ook de duurste plaatsen. Ons vader gaat ook niet, zeker niet voor deze niet echt aansprekende tegenstanders. Kende beter kijken wat je tegenkomt mocht je verder gaan.
Ik heb een all in kaart. Omgerekend is dit goedkoper dan losse kaartjes. Ere zuid 1ste ring zag ik dat kaartjes tegen Arsenal 170 euro kosten

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

stc

Well-known member
Was toch 180 euro all in? En dan moet je nog eten en drinken
Ligt eraan welk type seizoenskaart je hebt. Als je aan het begin van dit seizoen een all in kaart hebt betaald dan zit deze 3 wedstrijden bij de prijs inbegrepen (je betaald wel meer dan een reguliere seizoenskaart, maar omgerekend per wedstrijd minder). Als je een reguliere seizoenskaart hebt, moet je voor de passepartout apart betalen als je ze alle 3 wilt bezoeken. Bv 225 euro voor 3 wedstrijden CL in mijn vak.
Eten, drinken, reiskosten en eventuele verblijfskosten komen er nog apart bij, maar is voor mij nog te overzien afgezien van de afstand ik altijd moet reizen.
 

Abubakari

Well-known member
Ja maar dan zie je wel Lens, Sevilla en Arsenal. Voor jullie is alleen NAC interessant
Nee, bij Cambuur kijken ze uit naar de wedstrijden tegen de top uit de kkd, niet naar potjes tegen die Brabo rechterrijtjeclubs als TOP, Helmond Sport en NAC.
 

zwammy

Well-known member
Ben benieuwd. Arsenal en Psv beiden in vorm. Voor mij ook de 2 kanshebbers van deze groep dus een resultaat hier zou lekker zijn
 
Bovenaan