Ons Europees voetbaltopic

erka

Well-known member
Zooooooooooooo simpel.

Bosz is en blijft ook maar een naief figuur. Tegen mindere goden werkt het maar tegen dit soort ploegen zou ik toch wat minder open spelen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gelukkig heeft Bosz geleerd van zijn fouten.
Ja, daar moet ik ook al een tijdje om grinniken. Bij zijn aanstelling zei hij in een interview dat hij in het buitenland geleerd heeft om ook de verdedigende organisatie op orde te hebben. Nu kan ik niets zeggen over hoe schitterend PSV bij vlagen voetbalt, ook vandaag weer. Maar bij Bosz zullen er achterin altijd enorme ruimtes liggen. Aard van het beestje.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Als je weigert goede voorzetten te geven heb je niks aan de jong… het is voorin bij psv veel te lief in dit duel, men lijkt liever voor de actie te gaan in plaats van richting een kans te komen… bij psv achterin is het gatenkaas, maar ook bij Arsenal ligt de kwaliteit voorin

En Arsenal is gewoon een maat te groot, geen schande… al dat optimisme dat psv hier wel een resultaat kon halen sloeg zoals verwacht nergens op. Maar goed, hier hoef je de punten niet te halen.
 

gevegt

Well-known member
Als je weigert goede voorzetten te geven heb je niks aan de jong… het is voorin bij psv veel te lief in dit duel, men lijkt liever voor de actie te gaan in plaats van richting een kans te komen… bij psv achterin is het gatenkaas, maar ook bij Arsenal ligt de kwaliteit voorin

En Arsenal is gewoon een maat te groot, geen schande… al dat optimisme dat psv hier wel een resultaat kon halen sloeg zoals verwacht nergens op. Maar goed, hier hoef je de punten niet te halen.
Wie waren er dan positief op een goed resultaat?
 

erka

Well-known member
Prijsschieten dit. PSV mag echt hopen dat Arsenal het welletjes vindt bij 3-0 of 4-0, anders wordt het zo 7-0, 8-0.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan