Mwah.Het is nog niet gelopen.
Mwah.Het is nog niet gelopen.
Zo is het!Het is nog niet gelopen.
Ja, daar moet ik ook al een tijdje om grinniken. Bij zijn aanstelling zei hij in een interview dat hij in het buitenland geleerd heeft om ook de verdedigende organisatie op orde te hebben. Nu kan ik niets zeggen over hoe schitterend PSV bij vlagen voetbalt, ook vandaag weer. Maar bij Bosz zullen er achterin altijd enorme ruimtes liggen. Aard van het beestje.Gelukkig heeft Bosz geleerd van zijn fouten.
Voetballend vind ik het ook niet sterk, we leveren de bal steeds zo makkelijk in, zelfs als we totaal niet onder druk staanVoetballend gaat het nog wel, maar verdedigend is het wel zorgwekkend. Erg traag en overal te laat.
Dat vind ik nou ook!Altijd mooi als een Feyenoorder post zonder een greintje cynisme.
Wie waren er dan positief op een goed resultaat?Als je weigert goede voorzetten te geven heb je niks aan de jong… het is voorin bij psv veel te lief in dit duel, men lijkt liever voor de actie te gaan in plaats van richting een kans te komen… bij psv achterin is het gatenkaas, maar ook bij Arsenal ligt de kwaliteit voorin
En Arsenal is gewoon een maat te groot, geen schande… al dat optimisme dat psv hier wel een resultaat kon halen sloeg zoals verwacht nergens op. Maar goed, hier hoef je de punten niet te halen.