Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
En dan heb je een corner en neem je hem kort waardoor je direct weer onder druk staat…

Afgelopen. 4-0
 

Abubakari

Well-known member
Of in het geval van fc Twente negentig minuten lang zingen: ‘Twente, Twente Enschede, o ho, Twente Twente Enschede ‘. Ik zat dit voorjaar bij psv Twente naast het uitvak, heb dat monotone gezang de hele week nog gehoord omdat dat gezang negentig minuten lang klonk…
Mag niet van gevegt, over andere clubs beginnen in een wedstrijdtopic, zal hij je zo nog wel even op aanspreken.

Maar je hebt wel gelijk, fuck trommels, fuck megafoons en fuck monotone tukkers.

Toch wel een aardig pak slaag, had eigenlijk verwacht dat PSV een nipte nederlaag zou lijden, maar schijnbaar toch weer te veel ontzag. Of niet zo goed als er in de media wordt beweerd. Of beide.
 

gevegt

Well-known member
Mag niet van gevegt, over andere clubs beginnen in een wedstrijdtopic, zal hij je zo nog wel even op aanspreken.

Maar je hebt wel gelijk, fuck trommels, fuck megafoons en fuck monotone tukkers.

Toch wel een aardig pak slaag, had eigenlijk verwacht dat PSV een nipte nederlaag zou lijden, maar schijnbaar toch weer te veel ontzag. Of niet zo goed als er in de media wordt beweerd. Of beide.
Dat eerste ben jij toch echt mee begonnen als het even zijwaarts ging in een Ajax wedstrijd topic.
Dat laatste is helemaal waar. Iets minder de media volgen en gewoon kijken, dan weet je Arsenal mijlen ver beter is op bijna alle fronten.
 

stc

Well-known member
Jep. Bakayoko is gewoon niet goed genoeg op dit moment. Als lozano helemaal fit is zal Bakayoko gaan banken…
Teze vond ik ook weer heel zwak. Rest was niet veel slechter.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Abubakari

Well-known member
Dat eerste ben jij toch echt mee begonnen als het even zijwaarts ging in een Ajax wedstrijd topic.
Dacht dat je niet van jij bakken hield.

Waar ik niet van hield is frusto's die voor PSV zijn en die een heel Europa Cup topic van Ajax naar hun hand zetten, keer op keer. En maar roepen dat ze altijd al fan van de tegenstander waren en blij doen als de tegenstander scoort.
Als iemand over whatever welke club begint zal mij een zorg zijn.
 

gevegt

Well-known member
Dacht dat je niet van jij bakken hield.

Waar ik niet van hield is frusto's die voor PSV zijn en die een heel Europa Cup topic van Ajax naar hun hand zetten, keer op keer. En maar roepen dat ze altijd al fan van de tegenstander waren en blij doen als de tegenstander scoort.
Als iemand over whatever welke club begint zal mij een zorg zijn.
Prima.
Je hebt zoals gewoonlijk weer gelijk.
Nu nog even het laatste woord over dit onderwerp.
 
Bovenaan