gevegt
Well-known member
Dank U.Proficiat.
Dank U.Proficiat.
Tegen Arsenal moet je ook niet de punten halen. Dat moet gebeuren tegen Sevilla en Lens. En daar liggen volgens mij best wel goeie kansen voor.
Gunstig derhalve dat Sevilla en Lens gelijkspeelden.Tegen Arsenal moet je ook niet de punten halen. Dat moet gebeuren tegen Sevilla en Lens. En daar liggen volgens mij best wel goeie kansen voor.
DIe moeten dus ook gewoon 3e worden in de groep.. Zij 3e, wij 2e, goede deal.Sevilla is ook geen kleintje. Winnen regelmatig de Europaleague.
Sevilla is ook geen kleintje. Winnen regelmatig de Europaleague.
Lens is ook geen kleintje. Snap niet waarom ze zo laag staan in de competitie. Maar zo eentje hebben we in Nederland ook.
Ik denk wel dat ze PSV in Spanje en Frankrijk onderschatten.Het grote onderschatten is alweer begonnen?
Jep. Maar toch had ik uit pot 4 liever Young Boys of Celtic ofzo gehad. Dan ben je eigenlijk wel zeker van minimaal plek 3, nu kan je zomaar ook 4e worden.Lens heeft vorig seizoen boven zijn kunnen gepresteerd en is vervolgens zijn 2 belangrijkste spelers kwijtgeraakt (Openda en Fofana). Nieuwe spits Wahi draait nog niet en een nieuwe spelmaker hebben ze nog niet echt, dus die worstelen even. Maar het beleid zit daar wel goed in elkaar en ik verwacht dat ze wel weer gewoon richting subtop zullen gaan dit seizoen. Maar daar liggen wel kansen voor PSV.
Ja ik las ergens dat PSV door een Engelse subtopper was weggetikt maar volgens mij is dit Arsenal top 10 van de wereld.
Kinderen van een jaar of 4 a 5, om je daar nou druk om te maken.De 2018/2019 generatie Ajax supporters
Gelukkig hebben we daar DVK voor. Proost.Kinderen van een jaar of 4 a 5, om je daar nou druk om te maken.
Sowieso, die drukte om wat er nu weer voor onzin op twitter staat, wat een verspilde energie.