JMD
Well-known member
Je geeft het zelf al aan, zo zijn de regels…Volgens de regels geen doelpunt, maar dit is was zo onbewust hand dat ik het wel raar vind
Je geeft het zelf al aan, zo zijn de regels…Volgens de regels geen doelpunt, maar dit is was zo onbewust hand dat ik het wel raar vind
Dat mag heel psv. Is dit seizoen ons grootste probleem.Ben wel aan het genieten van Lang. Hij mag alleen wat secuurder in zijn eindpass worden
Nee, jij hebt een lekker accent.Eerlijk is eerlijk: Lang maakt zijn grote mond vooralsnog wel waar bij PSV. Ondanks dat ik hem en vooral zijn accent nog steeds ontzettend vervelend vind, heb ik daar dan wel weer respect voor.
Je geeft het zelf al aan, zo zijn de regels…
Jep. Is vanavond wel te vaak op zoek naar eigen succesEerlijk is eerlijk: Lang maakt zijn grote mond vooralsnog wel waar bij PSV. Ondanks dat ik hem en vooral zijn accent nog steeds ontzettend vervelend vind, heb ik daar dan wel weer respect voor.
Ach, de enige zekerheid is dat Eef en ik het mooiste accent hebben van heel dvk, wij komen immers uit Haarlem, daar wordt het beste Nederlands gesproken.Nee, jij hebt een lekker accent.
Rare definitie van accent heb jij.Ach, de enige zekerheid is dat Eef en ik het mooiste accent hebben van heel dvk, wij komen immers uit Haarlem, daar wordt het beste Nederlands gesproken.
Ze spreken daar algemeen beroerd nederlands ;-)Rare definitie van accent heb jij.