Kan niet meer bij dr bal komen zal de uitleg zijnHeel bijzonder, dus hinderlijk buitenspel bestaat niet meer?
Hij staat wel aan de andere kant van de lijn van het schot dan de keeper, dus ergens snap ik ook wel dat hij goedgekeurd wordt. Maar ik ben ook lichtelijk verbaasd ja.Heel bijzonder, dus hinderlijk buitenspel bestaat niet meer?
Jawel, maar was dit niet.Heel bijzonder, dus hinderlijk buitenspel bestaat niet meer?
Hij maakt wel een trappende beweging naar de bal. Maar goed 5-1 dat Rangers is heel pover.Hij staat wel aan de andere kant van de lijn van het schot dan de keeper, dus ergens snap ik ook wel dat hij goedgekeurd wordt. Maar ik ben ook lichtelijk verbaasd ja.
Die is wel erg knap.HAHAHAHAHAHA!!!!
Zo erg krijgen wij ze zelfs niet tegen
Dus het ligt aan de zwakte van de tegenstander?Lekkere pot van PSV, maar Rangers kunnen er echt geen klap van.
Oke, maar dat konden ze vorig jaar ook niet (zie hoe ze afgedroogd werden tegen Liverpool en Ajax). Die 1-0 is gewoon belangrijk, toen moesten ze aanvallen en dan loop je er redelijk makkelijk doorheenLekkere pot van PSV, maar Rangers kunnen er echt geen klap van.
Maar goed 5-1 dat Rangers is heel pover.