Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Heel bijzonder, dus hinderlijk buitenspel bestaat niet meer?
Hij staat wel aan de andere kant van de lijn van het schot dan de keeper, dus ergens snap ik ook wel dat hij goedgekeurd wordt. Maar ik ben ook lichtelijk verbaasd ja.
 

Hankie

Well-known member
Hij staat wel aan de andere kant van de lijn van het schot dan de keeper, dus ergens snap ik ook wel dat hij goedgekeurd wordt. Maar ik ben ook lichtelijk verbaasd ja.
Hij maakt wel een trappende beweging naar de bal. Maar goed 5-1 dat Rangers is heel pover.
 

JMD

Well-known member
PSV doet het vandaag achterin goed, ramt in de basis alles naar voren zonder te klooien achterin (oke, na de 2-0 en 4-1 wel even). Rangers kwam voor rust ook al een paar keer goed weg met dat rondspelen achterin, nu kost het ze een goal.
 

JMD

Well-known member
Als PSV er nog 1 maakt is het het Europese duel van PSV met de meeste goal sinds augustus 2012, tegen Zeta Gelobuvci in de laatste voorronde EL. De laatste keer dat PSV er 6 maakte in het hoogste Europese toernooi was september 1992 tegen Zalgiris.

Dus kom op PSV, schrijf even historie. :)
 

JMD

Well-known member
Lekkere pot van PSV, maar Rangers kunnen er echt geen klap van.
Oke, maar dat konden ze vorig jaar ook niet (zie hoe ze afgedroogd werden tegen Liverpool en Ajax). Die 1-0 is gewoon belangrijk, toen moesten ze aanvallen en dan loop je er redelijk makkelijk doorheen
 

JMD

Well-known member
Daar was de 6-1 al bijna. Die Butland heeft in de 2e helft 3 100% goals tegengehouden.
 
Bovenaan