Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
FK BODö/GLIMT: Chaikin,Sampsted,Lode,
Höibråten,Larsen,Vetlesen,Berg,Grönbäk,
Solbakken,Espejord,Mugisha

PSV: Drommel,Hoever,Teze,Obispo,
Oppegard,Ledezma,Til,Veerman,Madueke,
L.de Jong,Bakayoko

Een gemixt A en B team. Verstandig. En dan bij rust nog een aantal reserves inbrengen, zeker als Arsenal dan al flink voorstaat en je op zeker geen 1e meer kan worden.
 

JMD

Well-known member
Zou een perfecte coëfficiënten week kunnen zijn.
Inderdaad. En hij wordt helemaal perfect als PSV nog 1e wordt, maar die kans acht ik klein.

Als PSV wint hebben alle ploegen gewonnen (8 pt), plus bonuspunten Feyenoord (2), AZ (1) en PSV (2 of 1). Dat zijn 12 of 13 punten, wat dus 2,4 of 2,6 punten is.
In heel 2017/2018 haalden we 2,9 punt.


Overigens zijn er nog een hoop PSV-supporters naar Noorwegen gegaan. Het schijnt er heel gezellig te zijn en ze hebben het Noorderlicht kunnen zien. Dat wordt dan alsnog een uittrip om nooit te vergeten, want het Noorderlicht zie je niet zomaar altijd, de kans is daar boven de poolcirkel wel groter, maar toch.
 

Miramar

Well-known member
Inderdaad. En hij wordt helemaal perfect als PSV nog 1e wordt, maar die kans acht ik klein.

Als PSV wint hebben alle ploegen gewonnen (8 pt), plus bonuspunten Feyenoord (2), AZ (1) en PSV (2 of 1). Dat zijn 12 of 13 punten, wat dus 2,4 of 2,6 punten is.
In heel 2017/2018 haalden we 2,9 punt.


Overigens zijn er nog een hoop PSV-supporters naar Noorwegen gegaan. Het schijnt er heel gezellig te zijn en ze hebben het Noorderlicht kunnen zien. Dat wordt dan alsnog een uittrip om nooit te vergeten, want het Noorderlicht zie je niet zomaar altijd, de kans is daar boven de poolcirkel wel groter, maar toch.
Leuke foto van PSV supporters in een boom bij het stadion.
 

JMD

Well-known member
Afgelopen. 1-2.

PSV als 2e door, of er moet nog iets geks gebeuren in Londen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Saibari als RB, Til op het middenveld. We're fucked...
Godzijdank wel Obispo op de bank.
 

JMD

Well-known member
Van wat ik de laatste paar duels van Van Aanholt zie word ik erg blij. Goede aanwinst!
 
Bovenaan