Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Mooi hoor, maar zolang Bodo gewoon wint heb je hier helemaal niks aan, dan was ook verlies genoeg geweest om volgende week aan een gelijkspel genoeg te hebben om 2e te worden...
 

JMD

Well-known member
Wat zit die keeper er daar naast...

Zo, zondag a.s. dan weer punten verspelen tegen NEC, nu al zin in... Vandaag heel goed, kan het zondag a.s. niks anders dan slecht zijn... :p
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat zit die keeper er daar naast...

Zo, zondag a.s. dan weer punten verspelen tegen NEC, nu al zin in... Vandaag heel goed, kan het zondag a.s. niks anders dan slecht zijn... :p

Laten we het hopen. Ik denk dat vrijwel iedereen dat op DVK een uitstekende verdeling vindt.
 

JMD

Well-known member
PSV heeft vleugels vandaag.
Jep. Speelden zondag eigenlijk ook niet slecht, maar 6 minuten deden ons de das om.
Nou speelt Arsenal natuurlijk niet in zijn beste 11, dat is zeker zo, maar toch. Ik ben echt heel benieuwd hoe wij het volgende week in de ArenA gaan doen, Ajax speelt soms heel goed, maar valt soms ook ver weg.
 

JMD

Well-known member
En weer bijna 3-0, was weer buitenspel overigens. Maar stel dat De jong hier raak kopt, dan zijn het 4 afgekeurde goals...
 

JMD

Well-known member
1-1 in Zürich nu. Als dat zo blijft en PSV wint dan is PSV al zeker 2e (met zelfs nog kans op 1e plek, alhoewel die kans erg klein is, want dan moet Arsenal punten laten liggen in eigen huis tegen Zürich). Kan je mooi spelers sparen in Noorwegen, zou mooi zijn met duels tegen Ajax en AZ voor de boeg.

Hup Zurich dus!
 

JMD

Well-known member
Mooi mooi mooi. 2-0...

Nu nog even Zurich afwachten, dat maakt zojuist 2-1... Dus PSV is zeker van doorbekeren EL...

Nou ben benieuwd, welke topper we in februari in Eindhoven mogen ontvangen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi mooi mooi. 2-0...

Nu nog even Zurich afwachten, dat maakt zojuist 2-1... Dus PSV is zeker van doorbekeren EL...

Nou ben benieuwd, welke topper we in februari in Eindhoven mogen ontvangen!

Zo’n beetje 50% kans op een ware topclub?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Tweede helft fantastisch gespeeld.

Echter, moet je wel wat geluk hebben met de loting tegen een nr3 CL straks.
 

JMD

Well-known member
Zo’n beetje 50% kans op een ware topclub?
Jep... Al is het maar net wat je onder topclub verstaat...
Atletico of Bayer Leverkusen
Barcelona
SPorting/Frankfurt/Marseille/Spurs
Salzburg (naw) (anders Milan)
Shakhar (naw) (anders Leipzig)
Sevilla
Juventus (naw) (anders Haifa)

Juve en Barca is op papier natuurlijk mooi, maar zijn by far niet meer de topclub van een paar jaar terug.

PSV (het bestuur) heeft aan de UEFA gevraagd om de straf van 1 duel zonder uitpubliek op te schuiven, omdat (zo redeneert PSV, en daar kan ik best inkomen) alle reizen nu al geboekt zijn enz... Maar als ik deze ploegen zo zie hierboven zou ik toch maar voorzichtig zijn als PSV zijnde, want voor hetzelfde geld schuift het door en loot je Juve of Barça en kan je als PSV-supporter niet Dell'Alpi of Camp Nou. En zeker nu PSV al zeker is van plek 2 (en dat ook gaan houden, want Arsenal wint gewoon van Zurich) gaat het volgende week nergens over.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tweede helft fantastisch gespeeld.

Echter, moet je wel wat geluk hebben met de loting tegen een nr3 CL straks.

Niet normaal. Je moet natuurlijk altijd in de hoogst mogelijke competitie willen spelen, maar nummer 2 EL maak je wel veel kans erop om er straks uit te liggen. Terwijl je in de ConL ver kan komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan