Pascallovic
Well-known member
Alsof er achter Transfermarkt enige vorm van wetenschap zit. Pure natte vingerwerk van mensen die vanaf zolderkamertjes het voetbal volgen.
Echt, als die niet naar het WK gaat…Sterk gedaan door Simons.
Van Gaal kan inmiddels toch niet echt meer om hem heen. Zeker met de net wat ruimere selecties hoort hij er gewoon bij te zitten.Echt, als die niet naar het WK gaat…
Van Gaal kan inmiddels toch niet echt meer om hem heen. Zeker met de net wat ruimere selecties hoort hij er gewoon bij te zitten.
Hopen dat de UEFA ingrijpt en PSV een thuiswedstrijd zonder lichtshow schorsing geeft.De man die de lichtshow bedient ging iets te vroeg in partymode...
Ik kan me voorstellen dat van Gaal geen zin heeft om 5 weken tegen dat lelijke huilhoofd aan te kijken cq dat ie dat de rest van de selectie aan wil doen.Echt, als die niet naar het WK gaat…
Ik kan me voorstellen dat van Gaal geen zin heeft om 5 weken tegen dat lelijke huilhoofd aan te kijken cq dat ie dat de rest van de selectie aan wil doen.
Van Gaal gaat gewoon verplichten dat Xavi continu een mondkapje draagt...Ik kan me voorstellen dat van Gaal geen zin heeft om 5 weken tegen dat lelijke huilhoofd aan te kijken cq dat ie dat de rest van de selectie aan wil doen.