*Tegen een b-ploeg van de nummer 1 van Engeland.Tsja, die zag je aankomen. Helaas, maar vanavond wordt duidelijk dat PSV het dus flink aflegt tegen de nummer 1 van Engeland. Geen schande
PSV is ook niet op zijn sterkst door de blessures. En het is niet helemaal de B-ploeg van Arsenal, want bv Saka en Jesus zijn gewoon basisspelers.*Tegen een b-ploeg van de nummer 1 van Engeland.
PSV is ook niet op zijn sterkst door de blessures. En het is niet helemaal de B-ploeg van Arsenal, want bv Saka en Jesus zijn gewoon basisspelers.
Zeker, ik ontken ook nergens dat dit niet het sterkste Arsenal is, daarom zeg ik ook niet helemaal de B-ploeg... Want idd 4 basisspelers. De hele B-ploeg zou 11 'nieuwe' spelers zijn geweest4 spelers die normaal ook spelen. Dat mag je op z'n minst noemen als je het over 'de nummer 1 van de PL' hebt.
Zeker, ik ontken ook nergens dat dit niet het sterkste Arsenal is, daarom zeg ik ook niet helemaal de B-ploeg... Want idd 4 basisspelers. De hele B-ploeg zou 11 'nieuwe' spelers zijn geweest
Tsja, die zag je aankomen. Helaas, maar vanavond wordt duidelijk dat PSV het dus flink aflegt tegen de nummer 1 van Engeland. Geen schande
Want? Moeten we dan voortaan eerst kijken hoeveel van de basis speelt om te zeggen of het echt tegen de nummer 1 (2/3/4 enz) van land X is?Maar je begint hiermee. Je moet toegeven dat dit dan toch niet helemaal de lading dekt?
Ja.Want? Moeten we dan voortaan eerst kijken hoeveel van de basis speelt om te zeggen of het echt tegen de nummer 1 (2/3/4 enz) van land X is?
Oh?Reiss Nelson erin, dat is mooi, die kun je laten lopen.
Jep. Waarde van de basissen van vandaag: 290 (Arsenal) om 120 miljoen (PSV) pond als je de website van Transfermarkt mag gelovenIk heb het niet nagezocht, maar ik vermoed dat de transferwaarde van dit Arsenal nog veel hoger is dan die van dit PSV.