Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Tsja, die zag je aankomen. Helaas, maar vanavond wordt duidelijk dat PSV het dus flink aflegt tegen de nummer 1 van Engeland. Geen schande
 

PES5

Administrator
Forumleiding
PSV is ook niet op zijn sterkst door de blessures. En het is niet helemaal de B-ploeg van Arsenal, want bv Saka en Jesus zijn gewoon basisspelers.

4 spelers die normaal ook spelen. Dat mag je op z'n minst noemen als je het over 'de nummer 1 van de PL' hebt.
 

JMD

Well-known member
4 spelers die normaal ook spelen. Dat mag je op z'n minst noemen als je het over 'de nummer 1 van de PL' hebt.
Zeker, ik ontken ook nergens dat dit niet het sterkste Arsenal is, daarom zeg ik ook niet helemaal de B-ploeg... Want idd 4 basisspelers. De hele B-ploeg zou 11 'nieuwe' spelers zijn geweest
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zeker, ik ontken ook nergens dat dit niet het sterkste Arsenal is, daarom zeg ik ook niet helemaal de B-ploeg... Want idd 4 basisspelers. De hele B-ploeg zou 11 'nieuwe' spelers zijn geweest

Tsja, die zag je aankomen. Helaas, maar vanavond wordt duidelijk dat PSV het dus flink aflegt tegen de nummer 1 van Engeland. Geen schande

Maar je begint hiermee. Je moet toegeven dat dit dan toch niet helemaal de lading dekt?
 

JMD

Well-known member
Ai Teze, die moet je beter voorgeven

Was denk ik overigens buitenspel geweest van De Jong...
 

JMD

Well-known member
Maar je begint hiermee. Je moet toegeven dat dit dan toch niet helemaal de lading dekt?
Want? Moeten we dan voortaan eerst kijken hoeveel van de basis speelt om te zeggen of het echt tegen de nummer 1 (2/3/4 enz) van land X is?
 

JMD

Well-known member
Afgelopen. 1-0. PSV laat vanavond duidelijk zien dat het in de CL niks te zoeken had gehad, het verliest kansloos van Arsenal, dat lang niet met de sterkste 11 speelde. De 1-0 is een magere afspiegeling van het spelbeeld.
 

Jacco

Well-known member
Ik heb het niet nagezocht, maar ik vermoed dat de transferwaarde van dit Arsenal nog veel hoger is dan die van dit PSV.

Toch niet gek gespeeld.
Arsenal heeft niet onnodig veel kansen gekregen.
PSV speelde met een zekere rust achterin.
Eén ongelukkig moment tegen, dat altijd kan komen.
 

JMD

Well-known member
Ik heb het niet nagezocht, maar ik vermoed dat de transferwaarde van dit Arsenal nog veel hoger is dan die van dit PSV.
Jep. Waarde van de basissen van vandaag: 290 (Arsenal) om 120 miljoen (PSV) pond als je de website van Transfermarkt mag geloven
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan