Mwah, dat denk ik niet... Met het drukke programma zal PSV echt niet vol gaan voor een hoge score. Ik zie het zo meteen eerder 2-1 worden...Alweer een hoge score onderweg
Er zijn helaas incidenten geweest voorafgaand aan de wedstrijden. Er waren +/- 100 tot 150 agenten op de markt vanmiddag om de FC Zürich supporters weg te leiden. Veel politie rond en na de wedstrijd. Tot zo ver geen incidenten na de wedstrijd tussen de supporters.Het is dus echt flink losgegaan vanmiddag in Eindhoven. De supporters van Zürich moeten hun ID laten zien om het stadion in te mogen en dat willen ze niet, dus hebben ze besloten niet naar binnen te gaan.
Ik hoop wel dat die supporters dan zo meteen weg zijn als het duel afgelopen is, anders gaat het echt uit de hand lopen.
Prima overwinning weer van PSV. Ondanks dat ze wisselvallig zijn kunnen ze wel makkelijk scoren.
Je vraagt je wel af hoe dit Zürich in hemelsnaam kampioen kon worden vorig seizoen.
Welnee.Arsenal met 7 wijzigingen vanavond begrijp ik. Dan liggen er toch best kansen vanavond voor PSV.
Mwah, dat betwijfel ik...Arsenal met 7 wijzigingen vanavond begrijp ik. Dan liggen er toch best kansen vanavond voor PSV.
valt wel mee.PSV is nergens tegen Arsenal,