Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Het is dus echt flink losgegaan vanmiddag in Eindhoven. De supporters van Zürich moeten hun ID laten zien om het stadion in te mogen en dat willen ze niet, dus hebben ze besloten niet naar binnen te gaan.

Ik hoop wel dat die supporters dan zo meteen weg zijn als het duel afgelopen is, anders gaat het echt uit de hand lopen.

zwammy

Well-known member
Mwah valt wel mee. Hebben 3 dagen gezegd dat ze geen groep hebben en toen met 20 man wat stoeltjes naar de politie gegooid.

Je lijkt af en toe net Ellie Lust hoor.

• Leuk
Waarderingen: JMD

stc

Well-known member
Het is dus echt flink losgegaan vanmiddag in Eindhoven. De supporters van Zürich moeten hun ID laten zien om het stadion in te mogen en dat willen ze niet, dus hebben ze besloten niet naar binnen te gaan.

Ik hoop wel dat die supporters dan zo meteen weg zijn als het duel afgelopen is, anders gaat het echt uit de hand lopen.
Er zijn helaas incidenten geweest voorafgaand aan de wedstrijden. Er waren +/- 100 tot 150 agenten op de markt vanmiddag om de FC Zürich supporters weg te leiden. Veel politie rond en na de wedstrijd. Tot zo ver geen incidenten na de wedstrijd tussen de supporters.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Batigoal

Well-known member
Prima overwinning weer van PSV. Ondanks dat ze wisselvallig zijn kunnen ze wel makkelijk scoren.

Je vraagt je wel af hoe dit Zürich in hemelsnaam kampioen kon worden vorig seizoen.

JMD

Well-known member
Arsenal met 7 wijzigingen vanavond begrijp ik. Dan liggen er toch best kansen vanavond voor PSV.
Mwah, dat betwijfel ik...
Maar als Arsenal vanavond wint of gelijkspeelt dan zijn ze zeker van de volgende ronde en dan zullen ze ongetwijfeld volgende week naar Eindhoven komen met het C-team en dan zie ik wel kansen.

JMD

Well-known member
ARSENAL: Turner,Tomiyasu,Holding,
Gabriel,Tierney,Saka,Sambi,Xhaka,
Vieira,Nketiah,Jesus

PSV: Benítez,Mwene,Ramalho,Obispo,Max,
Simons,Sangaré,Veerman,Gutiérrez,Gakpo,
Til

Mauro, Madueke en Luukinho zitten ook bij de selectie.

Hups PSV!

JMD

Well-known member
PSV is nergens tegen Arsenal, maar de Gunners krijgen ook niet echt grote kansen. 0-0 bij rust derhalve

Bovenaan