Wellicht kunnen ze nog annuleren, en anders is er deze dagen genoeg te beleven in Londen.Zuur voor de supporters die al hun reis hebben geboekt. Die zullen zich op een andere manier moeten gaan vermaken.
Dan verliezen we nu met 0-2 ipv 0-4...Zelfs de UEFA geeft PSV rust om zich voor te bereiden op de wedstrijd tegen Feyenoord
Maakt geen bal uit voor PSV of ze 2 of 6 dagen rust hebben. Hebben niets te zoeken in London en aanstaande zondag in eigen huis. Kunnen zondag maar op 1 manier winnen en dat is door te counteren.Shit Arsenal - PSV wordt uitgesteld. Mazzeltje in aanloop naar PSV - Feyenoord.
Nee, de tegenstander van aankomend weekend staat er beter voor. Maar daarover later meer in het wedstrijdtopic van aankomend weekend.Nee joh, PSV heeft op alle posities betere spelers.
En dat gebeurt ook. Arsenal - PSV op 20 oktober.Ik denk dat Arsenal - Manchester City verzet gaat worden en dat op 20 oktober Arsenal - PSV plaats zal vinden
Chelsea speelt vanavond wel thuis. Vreemd dat die wedstrijd wel gespeeld kan worden en Arsenal-PSV niet.Rangers is uitgesteld naar woensdag. Denk dat spurs nog kan omdat ze queen dan nog in Schotland is.
Dan vind daar het Oktoberfest al plaats.Alles in Qatar was geen optie?
In de huidige vorm zou dat puntverlies mij ook niks verbazen nee... En ja, dat zou een schande zijn.Het is PSV, dus ik verwacht puntverlies. Zou natuurlijk een schande zijn.