Ons Europees voetbaltopic

Fregge

Well-known member
Ik denk dat Arsenal - Manchester City verzet gaat worden en dat op 20 oktober Arsenal - PSV plaats zal vinden

De Wolf

Well-known member
Ik vraag mij af hoe het met andere Britse clubs is. Tottenham en Rangers spelen deze week ook een thuiswedstrijd. Tottenham is sowieso Londen.

JMD

Well-known member
Rangers is uitgesteld naar woensdag. Denk dat spurs nog kan omdat ze queen dan nog in Schotland is.

stc

Well-known member
Shit Arsenal - PSV wordt uitgesteld. Mazzeltje in aanloop naar PSV - Feyenoord.
Maakt geen bal uit voor PSV of ze 2 of 6 dagen rust hebben. Hebben niets te zoeken in London en aanstaande zondag in eigen huis. Kunnen zondag maar op 1 manier winnen en dat is door te counteren.

JMD

Well-known member
Ik denk dat Arsenal - Manchester City verzet gaat worden en dat op 20 oktober Arsenal - PSV plaats zal vinden
En dat gebeurt ook. Arsenal - PSV op 20 oktober.
Dus PSV speelt 5 weken op rij Europees. (en Arsenal dus ook)

JMD

Well-known member
Zo meteen FC Zürich - PSV, ik ben benieuwd. Zürich staat er dramatisch voor in Zwitserland, maar Cambuur stond er tot zaterdag ook niet goed voor en daar gingen we ook kansloos tegen onderuit.

Winst betekent een grote stap richting minimaal overwintering in de Conference League. Verlies daarentegen zorgt ervoor dat overwinteren in de EL eigenlijk al onmogelijk is, en je zelfs moet vrezen voor uberhaupt overwinteren.

FC ZüRICH: Brecher,Kamberi,M.Kryeziu,
Aliti,Boranijasevic,Marchesano,Selnaes,
Dzemaili,Guerrero,Rohner,Aiyegun

PSV: Benítez,Mwene,Ramalho,Obispo,Max,
Saibari,Sangaré,Simons,Veerman,Gakpo,
Vertessen

Hups PSV!

Max

Administrator
Forumleiding
Het is PSV, dus ik verwacht puntverlies. Zou natuurlijk een schande zijn.

JMD

Well-known member
Het is PSV, dus ik verwacht puntverlies. Zou natuurlijk een schande zijn.
In de huidige vorm zou dat puntverlies mij ook niks verbazen nee... En ja, dat zou een schande zijn.

Wel opvallend dat Zürich zo ver weggezakt is, werden vorig jaar kampioen in Zwitserland. Dat is zeker niet vergelijkbaar met Nederland, maar toch ook geen koekenbakkercompetitie

JMD

Well-known member
Hoppa, 0-1... Die zag je aankomen, PSV echt sterk vanaf het begin.

Nou kom op PSV, doordrukken...

JMD

Well-known member
Roadrunner Vertessen met de 0-2... Mijn hemel wat is die snel, dat was al bekend, maar hier gebruikt hij dat goed...

Slecht gekeept overigens, die bal mag er vanuit die hoek nooit in, zeker niet als een verdediger ook nog het dreigt lastig te maken...

En nu naar de 0-3.

Bovenaan