Ons Europees voetbaltopic

erka

Well-known member
En nog een keer, geweldige redding.

edit: Jamel heeft gelijk, zo geweldig was dat helemaal niet :D

Max

Administrator
Forumleiding
Jezus, weer klassiek gepruts van PSV. Bizar dat het PSV niet lukt om Europees te presteren. Notabene in eigen huis.

erka

Well-known member
Afgelopen.

Wat is PSV slecht zeg, onwaarschijnlijk. Tis dat je niet kan degraderen Europees.

stc

Well-known member
PSV heeft niets te zoeken in Europa. Stel voor om de rest maar schriftelijk af te doen. PSV gaat een zwaar seizoen tegemoet.
Gakpo mag wat mij betreft lekker gaan banken. Rest van het team ook. De staf en directie mag dit degradatiespel zich ook aantrekken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

JMD

Well-known member
De dubbel tegen Zurich wordt nu dus heel belangrijk, daar ga je naw spelen om verder te mogen in de Conference League, want tegen Arsenal pak je geen punt (hoogstens thuis in het 5e duel als Arsenal al geplaatst is en met een C-team afreist naar Eindhoven), maar dat doen Bodo en Zurich naw ook niet, en in Noorwegen zijn die Noren al tijden ongeslagen in Europa.

stc

Well-known member
De dubbel tegen Zurich wordt nu dus heel belangrijk, daar ga je naw spelen om verder te mogen in de Conference League, want tegen Arsenal pak je geen punt (hoogstens thuis in het 5e duel als Arsenal al geplaatst is en met een C-team afreist naar Eindhoven), maar dat doen Bodo en Zurich naw ook niet, en in Noorwegen zijn die Noren al tijden ongeslagen in Europa.
Zoals PSV nu speelt gaan ze ook niet naar de Conference league. Geen leider op het veld, geen beleving, linies te ver uit elkaar, Als los zand aan elkaar hangen, geen back up spits, geen goede bank en zo kan ik nog even doorgaan.

Er moet in het elftal wezenlijk iets veranderen qua tactiek en mentaliteit, want anders ga je het PSV zeker niet redden.

Max

Administrator
Forumleiding
Shit Arsenal - PSV wordt uitgesteld. Mazzeltje in aanloop naar PSV - Feyenoord.

Max

Administrator
Forumleiding
Zuur voor de supporters die al hun reis hebben geboekt. Die zullen zich op een andere manier moeten gaan vermaken.

De Wolf

Well-known member
Wedstrijd moet gespeeld worden voor het WK in Qatar. In principe is 29 september redelijk vrij maar op 27 september zijn er nog een paar interlands zoals Portugal - Spanje. Anders wordt het in het weekend.

Bovenaan