Klopt."Een vervelend moment om 1-0 achter te komen"... Toch juist niet zo vlak voor rust? Heb je de hele rust om het recht te zetten. Liever nu dan 1 minuut na rust...
Klopt."Een vervelend moment om 1-0 achter te komen"... Toch juist niet zo vlak voor rust? Heb je de hele rust om het recht te zetten. Liever nu dan 1 minuut na rust...
Jij bent af en toe echt een eikel, he.Klopt.
Ach, het is bijna dat zwakzinnigenfeest dat carnaval heet... Laat hem, vanaf morgen is hij 5 dagen niet aanspreekbaar...Jij bent af en toe echt een eikel, he.
Puur toeval dat bepaalde clubs juist uit de carnavalsregio komen.Ach, het is bijna dat zwakzinnigenfeest dat carnaval heet... Laat hem, vanaf morgen is hij 5 dagen niet aanspreekbaar...
Til en Veerman maken er verdedigend een potje van.
Ik zie (a la ooit Grunn uit) de beelden al wel weer voor me van droeve clowns in het PSV-uitvak a.s. zondag nadat we kansloos in Utrecht zijn onderuit gegaan...Puur toeval dat bepaalde clubs juist uit de carnavalsregio komen.
En dat bepaalde mensen dan precies voor een club uit die regio zijn.Puur toeval dat bepaalde clubs juist uit de carnavalsregio komen.
Vooral in dit soort wedstrijden mis ik Guti.Beide leuke spelers voor in de Eredivisie maar komen nog echt zwaar tekort in dit soort wedstrijden.
Jep. Echt idioot dat die niet speelt (of heb ik een blessure gemist?)Vooral in dit soort wedstrijden mis ik Guti.
Hij is geblesseerd.Jep. Echt idioot dat die niet speelt (of heb ik een blessure gemist?)
PSV krijgt nu zowaar wat kansjes, Veerman op de paal, jammer
Ziek toch?Hij is geblesseerd.
Nou ja, als iemand een zwakzinnige opmerking maakt kan ik daar wel eens op reageren. Of dat mij een eikel maakt laat ik in het midden.Jij bent af en toe echt een eikel, he.
Dat is ook een blessure.Ziek toch?
Maar die opmerking over beter 1-0 achter komen vlak voor dan vlak na rust is toch niet zo zwakzinnig?Nou ja, als iemand een zwakzinnige opmerking maakt kan ik daar wel eens op reageren.
Wat mij betreft niet hoor...Of dat mij een eikel maakt laat ik in het midden.
Eikel!Nou ja, als iemand een zwakzinnige opmerking maakt kan ik daar wel eens op reageren. Of dat mij een eikel maakt laat ik in het midden.
Mwaoh, iedereen weet dat voetbal ook voor een groot gedeelte tussen de oren gespeeld wordt. Een achterstand wil je doorgaans zo snel mogelijk weer rechttrekken, dat wordt lastig als je naar de kleedkamer moet.Maar die opmerking over beter 1-0 achter komen vlak voor dan vlak na rust is toch niet zo zwakzinnig?