Ons Europees voetbaltopic

JMD

Well-known member
Overigens voor Sevilla en de supporters natuurlijk ook een mooi tweeluik dit omdat Sevilla hun eerste Europese prijs in 2006 in Eindhoven wonnen, tegen Middlesbrough. Mooie finale was dat, ik zat in het stadion en was in de middag al in Eindhoven en heb me zeer vermaakt tussen de Britse en Spaanse fans. Het was een heerlijke meidag, zonnig, boven de 20 graden, echt finaleweer. Ik stond verder bij het stadion toen Sevilla daar met haar eigen bus aankwam... Zuideuropese taferelen in Eindhoven toen, was echt fantastisch, kippenvel all over...
 

JMD

Well-known member
En daar is het wel de 1-0.... Die zag je aankomen, PSV valt het laatste kwartier helemaal weg
 

stc

Well-known member
De Jong met een grote fout. Meteen wisselen zou ik zeggen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
"Een vervelend moment om 1-0 achter te komen"... Toch juist niet zo vlak voor rust? Heb je de hele rust om het recht te zetten. Liever nu dan 1 minuut na rust...
 

gevegt

Well-known member
Weet je wat, we geven een ingooi weg en gaan dan apathisch staan afwachten wat er gaat gebeuren.
 

JMD

Well-known member
Prima goal van Ocampos! Is ook gewoon een heel goeie speler, maar bij Ajax totaal verwaarloosd.
Maar je ziet toch dat die man kwaliteit heeft... Hoe kan Schreuder (die hem nota bene zelf wilde hebben) dat dan niet zien...

Ajax en PSV kunnen vanaf maart gewoon zich richten op de competitie
 
Bovenaan