Dan weet je dus dat daar niet het hele jaar door prima temperaturen zijn.Zeker wel. Maar dat is in de zomer. Kan bloedheet zijn daar.
Dan weet je dus dat daar niet het hele jaar door prima temperaturen zijn.Zeker wel. Maar dat is in de zomer. Kan bloedheet zijn daar.
In Brisbane is het in januari gemiddeld warmer dan in Melbourne....Dan weet je dus dat daar niet het hele jaar door prima temperaturen zijn.
Dan lult erka dus maar wat.In Brisbane is het in januari gemiddeld warmer dan in Melbourne....
Ik zou 40+ graden niet onder 'prima weer' scharen.Nee, erka heeft gelijk. Jullie lullen maar wat.
De vraag was waarom het in Brisbane "gewoon" in juli wordt gespeeld en in die andere steden niet. Omdat het is Brisbane dus gewoon beter weer is omdat het veel noordelijker ligt en het in die andere steden gemiddeld te koud is in de winter (=juli/augustus voor Australië)
Dat wordt het ook niet in de winter (= onze zomer) daar. Het hele Australian Open en de hitte van januaru erbij halen slaat totaal nergens op.Ik zou 40+ graden niet onder 'prima weer' scharen.
In Brisbane is het in januari gemiddeld warmer dan in Melbourne....
Dat wordt het ook niet in de winter (= onze zomer) daar. Het hele Australian Open en de hitte van januaru erbij halen slaat totaal nergens op.
Het wordt eerder nog iets te fris in Brisbane dan te warm in juli/augustus.
Ja wat is het nu?Ik heb gewoon gelijk. In juli is het in Brisbane gemiddeld een aangename 20 C overdag en vriest het nooit. Subtropisch klimaat. Melbourne heeft een vreemd soort van zeeklimaat. Daar kan het in juli wel stuk kouder worden, zelfs vriezen, net zoals het in januari in Melbourne (bv bij Australian Open) 40C kan worden, terwijl in Brisbane het ook in januari 30C is en zelden warmer.
Je bent nog lang geen TeeZee,Nou, klaar maar. Voor iets wat inderdaad over 12 jaar is. Waar hebben we het over.
Voor wie?
December 41,2...Het wordt gemiddeld 30.3 gemiddeld in januari in Brisbane en het record is exact 40 graden. Het is daar nooit warmer dan 40.0 graden geweest, behalve in februari (en ook dat zeer uitzonderlijk).
Precies.En waarom de januari temperaturen er bij gehaald worden blijft mij onduidelijk, nogmaals is allemaal niet relevant voor waar het om ging, namelijk de vraag waarom het wel in Brisbane kan in juli/augustus en niet in Melbourne.
Wikipedia gaat blijkbaar maar tot 2017, ik ken die exacte getallen natuurlijk niet uit mijn hoofd. Doet ook niet af aan het algemene verhaal.