Olympische allerlei

JMD

Well-known member
Parijs wil in 2024 een hele andere opening van de spelen. In plaats van in het stadion wil men de opening midden in de stad doen langs de Seine. Bedoeling is dat er tribunes langs de Seine komen en dat de deelnemende delegaties langs komen varen in boten.
Klinkt leuk. Heb je er een bron van?
 

BlauwVinger

Well-known member

Tijden zijn in Chinese tijd. In NL is het 7 uur eerder. Volgens mij is het in Egypte 1 uur later dan in NL, dus zou je voor de Egyptische tijd 6 uur van de tijden moeten afhalen.

Daar ben ik van op de hoogte en dat was dús de aanleiding voor mijn vraag of er een voorgekookte 'converted time table' circuleert.

Antwoord: maar dat kun je toch zelf doen?
Reactie: laat maar,
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Daar ben ik van op de hoogte en dat was dús de aanleiding voor mijn vraag of er een voorgekookte 'converted time table' circuleert.
Nee, nog niet.
Maar tegen de tijd van de Spelen zal ik weer een programma (in NL tijd) hier plaatsen. Voor Egypte zal je dan +1 moeten doen...

Overigens vreemd dat je op een Nederlands forum vraagt om een schema in Egyptische tijd. Maar dat terzijde.
 

BlauwVinger

Well-known member
Nee, nog niet.
Maar tegen de tijd van de Spelen zal ik weer een programma (in NL tijd) hier plaatsen. Voor Egypte zal je dan +1 moeten doen...

Overigens vreemd dat je op een Nederlands forum vraagt om een schema in Egyptische tijd. Maar dat terzijde.
En maar door blijven zeiken en janken. Ik vroeg niet om een schema in Egyptische tijd.
 
Bovenaan