Pascallovic
Well-known member
Ze kunnen het er voor vragen omdat het toch wel vol komt.
Ik heb er geen enkel bezwaar tegen dat je entree moet betalen en dat betere plaatsen duurder zijn maar deze prijzen zijn simpelweg te hoog.Grote sportevenementen kosten nu eenmaal veel geld als je er zelf naar toe wil.
Dat wist ik niet, prettig om te weten.Dat doet natuurlijk ook niemand. Helemaal niet nodig ook want voor voorrondewedstrijden met teamsporten kun je meestal wel kaartjes kopen ter plaatse, stuk goedkoper ook. In Athene was het zo dat als je vooraf een kaartje kocht voor voorronde volleybal bv. je 50-60 euro kwijt was, maar op de dag zelf 10 euro aan de kassa. Je moet er nu vooral bij zijn als je naar atletiek wil, zwemfinales, judo (Parijs=judofiel) en de finales van teamsporten, en nog een paar van dat soort events.
Ze kijken eerst wat ze nu zo kunnen verkopen, hopen dat er veel vol komt. En dan in latere rondes en ter plekke krijg je lagere prijzen.
Vrijwel alle finales zijn niet te boeken.Vwb atletiek vind ik het eigenlijk nog wel meevallen. Ik zat bij de avondsessie van het WK Atletiek van Londen 2017 en toen betaalde ik voor een plaats hoog ik het stadion ook zo 80 pond ofzo...
Opvallend overigens dat bij die ticketprijzen een aantal avondsessies ontrbeken, die van 3 en 6 aug
De finales zijn dan ook verplaatst naar de winter.Dan zit Qatar en Saudi op de tribune.
Voor de andere dagen wordt tenminste nog in dat ticketdocument verteld dat je kan boeken, op die 3 en 6 augustus kan dat helemaal niet. Heel opvallend... Want 80.000 tickets kan je echt niet alleen kwijt zijn aan sponsors e.d., en verder gaan die mensen echt nooit op de bovenste ring van het Stade de France zittenVrijwel alle finales zijn niet te boeken.