Oefenwedstrijden amateurvoetbal

Jef400

Well-known member
Niet helemaal. Die zijn afgelopen jaar gefuseerd en speler Bezirksliga Weset-Ems.

SV Eintracht TV Nordhorn heet het tegenwoordig.

1. Bundesliga
2. Bundesliga
3. Liga
Regionalliga West
Mittelrheinliga
Landesliga
Bezirksliga

Daarin speelden ze afgelopen jaar tegen SV Blau Weiss D?rpen, FC Schapen en VfL Weisse Elf (kom er maar in Sylvana...)

Dat is wel een niveau lager dan Hoofdklasse volgens mij.

Uhm Joost. Moet het niet Regionalliga Nord zijn en Oberliga Niedersachsen?
 

Jozsef

New member
Okee, dan geeft de score een vertekend beeld. Capelle dus niet echt kansen gehad om zelf te scoren?

2e helft, Tim Vincken op de paal. En wat schoten uit de 2e lijn. Dat was 't wel. Excelsior overigens ook niet veel meer hoor, maar wel een duidelijk veldoverwicht.
Al wat geluiden uit het "Rotterdamse" over vd Gaag? Ik vond 't echt een aanfluiting hoe die man langs de kant tekeer ging. En ik was niet de enige.
En dan praten we nog maar over een simpel oefenpotje. Of zou hij gelijk al z'n stempel willen drukken?
 

Unregistere

Well-known member
2e helft, Tim Vincken op de paal. En wat schoten uit de 2e lijn. Dat was 't wel. Excelsior overigens ook niet veel meer hoor, maar wel een duidelijk veldoverwicht.
Al wat geluiden uit het "Rotterdamse" over vd Gaag? Ik vond 't echt een aanfluiting hoe die man langs de kant tekeer ging. En ik was niet de enige.
En dan praten we nog maar over een simpel oefenpotje. Of zou hij gelijk al z'n stempel willen drukken?

Ik denk dat hij zijn stempel een beetje wil drukken. Eerste trainingssessie was ook al direct heel erg lang.
 

Lennard95

New member
Ik had het schema van Katwijk nog niet geplaatst hier.

Zaterdag 9 juli, 14.00 uur
Katwijk - ADO Den Haag 0-5

Donderdag 14 juli, 19.30 uur

Katwijk - Wooter Academy
Dinsdag 19 juli, 20.00 uur
Ter Leede - Katwijk

Zaterdag 23 juli, 11.30 uur
AZ O19 - Katwijk (UPDATE: Deze wedstrijd is op het trainingsveld naast het stadion van AZ)

Zaterdag 23 juli, 15.00 uur
HBS - Katwijk

Zaterdag 30 juli, 14.30 uur
Katwijk - Huizen

Dinsdag 2 augustus, 20.00 uur
Katwijk - FC Rijnvogels
Zaterdag 6 augustus
Open dag & Visserijtoernooi

Zaterdag 6 augustus, 16.00 uur
Katwijk - Westlandia (op de open dag)

Zaterdag 13 augustus
Zilveren Trawlertoernooi: Dit jaar doet Jong Katwijk mee met dit toernooi, overige deelnemers zijn Stormvogels, ADO '20 en Noordwijk.

Zaterdag 13 augustus, 18.00 uur
1e wedstrijd in 2e Divisie: Katwijk - TEC
 

bqandy

Well-known member
Wat uitslagen van dinsdag 12 juli

AFC – Ajax 2-2 Knap!
Achilles?29 – DESO 2-1
Groene Ster – Roda JC 0-2
Oss?20 – FC Oss 1-1
FC Assen – Jong FC Groningen 0-9
SC Teuge – Go Ahead Eagles 0-8
Regioteam Kootstertille - Cambuur 0-5
 

Forza AZ

Well-known member
Zaterdag 23 juli, 11.30 uur
AZ O19 - Katwijk (UPDATE: Deze wedstrijd is op het trainingsveld naast het stadion van AZ)
Die dag is de open dag van AZ. Daar is deze wedstrijd dan het openingsprogramma van blijkbaar. Later op de middag (15.30u) volgt in het stadion AZ-Hertha BSC met tussendoor allerlei andere activiteiten (voor de jeugd).
 

Unnekuukse

Active member
JVC Cuijk heeft ook eerste oefenwedstrijd gespeeld. Op eigen veld werd met 1-2 verloren van fc Den Bosch. Geen slechte eerste indruk.
 

Joost

Well-known member
Precies! Dank Joost :eek:mg:

Overigens, als dit het beste is wat Den Bosch te bieden heeft, dan kan Jong Den Bosch niet veel voorstellen...

Achilles '29 won met 2-1 van DESO, toen dacht ik hetzelfde over Jong Achilles '29.

Het verbaasd me overigens niet dat er meerder JL clubs zoveel moeite hebben met 2e en 3e Divisieclubs. Die laatsten hebben hun selecties al rond moeten breien terwijl de profclubs daar nog middenin zitten. Klopt het eigenlijk dat die beloftenteams ook nog spelers kunnen aantrekken om in de 2e en 3e Divisie te spelen terwijl de overschrijvingstermijn voor de amateurs al gesloten is?
 

Unregistere

Well-known member
Precies! Dank Joost :eek:mg:

Overigens, als dit het beste is wat Den Bosch te bieden heeft, dan kan Jong Den Bosch niet veel voorstellen...

Dat is vrees ik ook niet veel soeps. Eerst speelden ze nog als Brabant United en hadden ze ook nog de beloften van RKC Waalwijk om uit te putten. Die vallen nu ook weg. In de winterstop hebben wij tegen Brabant United geoefend en toen vond ik het erg matig. Dus ik verwacht dat ze nu nog minder zijn, ook al doordat enkele spelers zijn vertrokken. Maar we gaan het zien. Zaterdag oefent Jong Den Bosch tegen Barendrecht volgens mij, een leuke graadmeter. Al zegt de voorbereiding uiteindelijk ook helemaal niets.
 

De Groene Scout

Well-known member
En ook nog 2 duels met de 2e divisionisten:
FC Lienden – Jong RKC Waalwijk 0-1
Katwijk – Wooter Academy 1-3

Beide dus niet echt sterk
 
Bovenaan