Oefenwedstrijden amateurvoetbal

bqandy

Well-known member
Vandaag met 14-0 onderuit tegen PAOK Saloniki.
Maar dit topic kan wel dicht of samengevoegd. Ik post de uitslagen voortaan in het algehele oefenwedstrijdentopic.
 

De Groene Scout

Well-known member
Het derde oefenpotje is ook gespeeld. HSC'21 won vanavond met 3-1 van een regioteam.
Halverwege stond HSC'21 nog met 0-1 achter.
Na de thee scoorden Uguz, Wilens en Visschedijk.
 

De Groene Scout

Well-known member
Enkele andere 2e divisionisten oefenden ook vandaag:
Spakenburg - FC Utrecht 0-3
Katwijk - ADO Den Haag 0-5
FC Lienden - De Bataven 8-1
 

bqandy

Well-known member
Heino-Luctor et Emergo 1-4
Katwijk – ADO den Haag 0-5
Spakenburg – FC Utrecht 0-3
HHC Hardenberg – Jong FC Groningen 1-1
Harkemase Boys – Alcides 4-0
FC Lienden – De Bataven 8-1
Woezik – Achilles?29 1-2
Juliana’31 – NEC 0-5
 

Jozsef

New member
Mwah, Capelle was aardig kansloos. Ik heb ruim een uur gekeken. Veel volk ook langs de kant. Zeker weinig potjes in de regio.
 

De Groene Scout

Well-known member
De Treffers - Sp. Silvolde 4-1. O.a. Remi Raterink maakte er 1 bij zijn debuut. Verder scoorden Verbeek, Meeuwsen en Maertzdorf
 

germania

Member
De Treffers



Zojuist heeft De Treffers haar eerste wedstrijd in de voorbereiding gespeeld. Tegen hoofdklasser Silvolde werd het 4-1 voor de rood-zwarten.

De Treffers begon in de volgende opstelling:
Kornelis, Keukens, Leemans, Balkestein, Jacobs, Van Straaten, Hendriks, Verbeek, Koekie, Meeuwsen en De Bondt.

De ruststand was 2-0 door doelpunten van Rick Verbeek en Wesley Meeuwsen.

De tweede helft begon De Treffers met:
Kornelis, Keukens, J. Janssen, Wolff, Eltink, Smits, R. Janssen, Langeveld, Maertzdorf, Raterink en Mutzers.

Remy Raterink luisterde zijn debuut op met een goal, hij maakte de 3-0 op aangeven van Robert Mutzers. De 4-0 was wederom op aangeven van Mutzers alleen was de doelpuntenmaker Coen Maertzdorf.
Silvolde scoorde nog tegen waardoor de eindstand 4-1 werd.

We zijn nog ongeslagen dit seizoen! wink-emoticon;-)

Zaterdag 16 juli speelt De Treffers de tweede wedstrijd in de voorbereiding. Op Sportpark Zuid is vv Capelle (Derde Divisie zaterdag) om 15.00 uur de tegenstander.
 

Joost

Well-known member
Bezirksliga, dat is volgens mij het 6e niveau in Duitsland. Beetje vergelijkbaar met de hoofdklasse in NL volgens mij.

Niet helemaal. Die zijn afgelopen jaar gefuseerd en speler Bezirksliga Weset-Ems.

SV Eintracht TV Nordhorn heet het tegenwoordig.

1. Bundesliga
2. Bundesliga
3. Liga
Regionalliga West
Mittelrheinliga
Landesliga
Bezirksliga

Daarin speelden ze afgelopen jaar tegen SV Blau Weiss D?rpen, FC Schapen en VfL Weisse Elf (kom er maar in Sylvana...)

Dat is wel een niveau lager dan Hoofdklasse volgens mij.
 

de waan

Well-known member
Dat lijkt me ook ja. Volgens mij zit alleen de Kreisliga er nog onder.

Niveautje 3e klasse of zo dus.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb een paar jaar geleden een wedstrijd meegepikt net over de grens bij 1. FC Kleve. Die speelden toen geloof ik vijfde niveau. Ik ben wel wat gewend met RVVH, maar dit was wel erg beroerd.
 
Bovenaan