Oefenwedstrijden amateurvoetbal

Unregistere

Well-known member
Paar potjes van vandaag:

Ter Leede - VVSB 2-0

Barendrecht - Jong FC Den Bosch 2-1 (goals van Navajas Sanchez en Esajas voor Barendrecht)
 

bqandy

Well-known member
HHC Hardenberg - FC Emmen 2-0. Twee doelpunten van oud BQ1887 spits Rob vd Leij
Jong Achilles 29 - De Bataven 3-0
 

bqandy

Well-known member
HHC speelde sterk en was de hele wedstrijd beter dan Fc Emmen.
Ze speelden ook beter en meer gemotiveerd dan eerder tegen Jong-Groningen en Genemuiden.
Oosting begon met zo ongeveer de sterkste 11. Hoewel ook Pim de Jonge en Jan Hooiveld wel in de basis kunnen.
Fc Emmen kreeg in de hele wedstrijd geen enkele kans. Vooral in de tweede helft kreeg HHC kansen om dikker te winnen.
De ook aanwezige John de Wolf van GVVV zal wel het een en ander hebben genoteerd voor de eerste competitiewedstrijd.

Deze tweet zegt alles, haha

Emmen FC ‏@EmmenfcNL 2 u2 uur geleden

FC Emmen komt amper nog over de middenlijn #wanvertoning #hhcemm

Nog een: HBS - VVV 0-6
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
De Treffers - Capelle 2-3
Quick Boys - AFC 0-1
Hercules - DOVO 2-0

(Eerlijk gejat van BQAndy)
 

bqandy

Well-known member
De Treffers - Capelle 2-3
Quick Boys - AFC 0-1
Hercules - DOVO 2-0
(Eerlijk gejat van BQAndy)

Hahaha. Beetje maf. Verschijnt er een artikel uitslagen oefenwedstrijden op TweeNul en er staat geen enkele uitslag in. Niet de eerste keer trouwens.
 

bqandy

Well-known member
Gebeurt inderdaad wel vaker. Niets of incompleet.

Compleet kan ook bijna niet. Het heeft waarschijnlijk in de planning gestaan en dan komt het op een bepaalde tijd automatisch op de site. Maar het is dan wel handig om er een paar uitslagen in te zetten. :)
Voor alle duidelijkheid. Er zitten twee betaalde mensen op de redactie die al dat soort zaken moeten verwerken.
Wessel en ik zijn voor de eigen verhalen en verslagen van wedstrijden en krijgen een onkostenvergoeding. Maar we zijn beide dusdanig verslingerd aan het amateurvoetbal dat we een paar stapjes extra zetten.

Achilles 29 - EVV 3-2
 

bqandy

Well-known member
Heb jij een beetje de plek ingenomen van Roel Muskee ?
Doet die niets meer voor tweenul ?
Roel was de drijvende kracht achter TweeNul. Hij was er 24/7 mee bezig en was actief op zoek naar nieuws. Echt een aderlating dat hij weg is. Ik heb in geen enkel opzicht zijn plek ingenomen. Ik doe vanaf het begin "mijn ding" dat indertijd afgesproken is. Bovendien heb ik een full-time baan elders die ook niet echt van negen tot vijf is.

Ik las laatst , Andor, dat jij tegen jong-teams in standaardcompetities bent.
Daar kun je denk ik bij Be Quick 1887 enkele leuke discussies over voeren :hsv:

Nou nee. Dat hebben we al lang gedaan. Standpunten zijn duidelijk.
 

Unregistere

Well-known member
Barendrecht - Jong Den Bosch 2 - 1

Ik hoorde van mensen die zijn geweest dat Jong FC Den Bosch niet zo best was. Erg jong, druistig en vooral veel 'net niet-spelers'. Barendrecht was de betere ploeg en kon zich zelfs geintjes veroorloven. Zo deden twee spelers 'papier, steen, schaar' om te bepalen wie een vrije trap mocht nemen.

Zie ook https://www.facebook.com/BVVBarendrecht0180/?fref=ts voor de unieke beelden, even naar beneden scrollen en dan komt de post vanzelf. :D
 

bqandy

Well-known member
Trof opnieuw een leeg artikel aan bij TweeNul. :D
Dit scharrelde ik bij elkaar:

FC Den Bosch – De Treffers 4-0
Silvolde – Al Shabab (Dubai) 0-1
IJsselmeervogels – Jong AZ 0-1
SDV Barneveld – AZ 0-5
Streekteam Salland – Go Ahead Eagles 1-5
 

De Groene Scout

Well-known member
Fraaie topduels in de voorbereiding:

FC Lienden - Spakenburg 2-1 (2x De Vogel, 1x van den Meiracker)
Kozakken Boys - Rijnsburgse Boys 0-2
Noordwijk - VVSB 3-3 (o.a. Parami 2x)
Hoek - GVVV 1-2
HBS - Katwijk 0-3
Excelsior Maassluis - FC Lisse 2-0
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Fraaie topduels in de voorbereiding:

Kozakken Boys - Rijnsburgse Boys 0-2

Hier gaat iets mis. Kozakken Boys won namelijk met 2-0. Een stand die al binnen twintig minuten was bereikt.

Verder nog onder meer:

Reimerswaalse Selectie - RVVH 0-4
OFC - Ter Leede 1-2
SteDoCo - Jong FC Den Bosch 0-0

Voor ons is de kop er nu ook vanaf. Leuk potje tegen Urk. De bezoekers - met naar verluidt op ??n man na een selectie en begeleidingsstaf met alleen maar Urkers - begonnen best fel en schuwden de fysieke duels niet. Gaandeweg kreeg ASWH steeds meer controle en liep door twee treffers kort na elkaar uit naar 2-0. Ambachter Nick Slotboom tekende voor het eerste doelpunt van ASWH in dit seizoen, altijd leuke feitjes. Robbert Olijfveld verdubbelde de marge. Kort voor rust deed Urk iets terug. Na rust was het grotendeels eenrichtingsverkeer, maar de (reserve?)keeper van Urk hield veel ballen tegen. Alleen invaller Billy Nzojyibwami kon hem nog passeren. Eindstand dus 3-1 voor ASWH.

Nuttig potje voor de trainer, denk ik. Op vijf man na waren alle spelers inzetbaar en dus kreeg ook iedereen speeltijd. De basiself telde slechts drie nieuwe spelers ten opzichte van vorig seizoen, na rust vielen vier nieuwelingen en twee vanuit het tweede doorgeschoven spelers in.
 

Lennard95

New member
Katwijk doet ook al mee aan de twee wedstrijden op 1 dag hype, want ze wonnen vanmiddag ook nog met 3-0 van HBS.

Vorig jaar deden we dit ook al door s'ochtends te spelen tegen Twente en s'middags tegen een andere.

Tegen Az speelden wel het 2e met reserves + Van Oijen .
 
Bovenaan