Oefenpotjes-topic

Abubakari

Well-known member
Krankzinnige misser van Zirkzee door niet op te letten! Wat een blunder.

Ajax tegen het C-team van Bayern München. Ajax begon wel goed en kwam op voorsprong, maar laatste gedeelte van de 1e helft is het slordiger en staat het gelijk bij rust.
Dit is toch ook Ajax' B elftal?
Stekelenburg, Blind, Martinez, Alvarez, Tagliafico, Klaassen, Berghuis, Antony, Kudus. Dat zijn er 9 die niet mee doen, waarvan een stuk of 7 basisspeler zijn.
Weinig aan, wedstrijden metb elftallen, weet niet of het überhaupt ergens live is, maar ik kijkhier niet eens naar.
 

Batigoal

Well-known member
Dit is toch ook Ajax' B elftal?
Stekelenburg, Blind, Martinez, Alvarez, Tagliafico, Klaassen, Berghuis, Antony, Kudus. Dat zijn er 9 die niet mee doen, waarvan een stuk of 7 basisspeler zijn.
Weinig aan, wedstrijden metb elftallen, weet niet of het überhaupt ergens live is, maar ik kijkhier niet eens naar.
Dat is natuurlijk zo, maar Bayern speelde helemaal met een veredeld jeugdteam. Maakt niet uit verder. Het werd 2-2, aardig potje eerste uur met een lekker ingeschoten gelijkmaker van Victor Jensen. Berghuis maakte zijn debuut en had nog een kansje.
 

Mommiej

Well-known member
PEC Zwolle speelt woensdagavond op kosten van Fenerbahce een oefenwedstrijd in Istanbul tegen Fenerbahce
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit was wel heel slecht ja. Maar goed, de keeperstrainer heeft van Marsman ook een aardige keeper gemaakt. Dat was ook een grabbelaar.
 

Miramar

Well-known member
Dit was wel heel slecht ja. Maar goed, de keeperstrainer heeft van Marsman ook een aardige keeper gemaakt. Dat was ook een grabbelaar.
Klopt. Nu is de tweede helft met de tweede keus echt drie klassen minder. Diemers is een lachertje geworden. Bozenik spoort niet met dat zinloos rennen en geschoffel.
 

Forza AZ

Well-known member
AZ-Panathinaikos 3-0

12.Karlsson 1-0
85.Boadu 2-0
87.Reijnders 3-0

Verhulst, Sugawara, Hatzidiakos (77.Beukema), Martins Indi (46.Letschert), Oosting, Reijnders, Clasie (46.P. Koopmeiners), De Wit (62.Poku), Guðmundsson (62.Pavlidis), Evjen (62.Boadu), Karlsson (62.Aboukhlal)
 

Bernardo

Well-known member
PEC Zwolle - SC Cambuur: 2-1

Genot!
Moet bij Cambuur nog wel wat gaan gebeuren ja, vooral voorin op de vleugels moeten er nog spelers bij. Al misten we gisteren ook wel wat spelers met corona en blessures. Vrijdag voorlopig de laatste oefenwedstrijd tegen Emmen thuis, week later komt er mogelijk nog eentje.
 

Joost

Well-known member
Omdat Nederland hoog risico gebied is kan Koln komend weekend niet tegen Almere oefenen.

Maar gelukkig is er een vervanger; tegen Roda kan het wel!
 

Forza AZ

Well-known member
AZ-OFI Kreta 2-0

8.Guðmundsson 1-0
58.Berkhout 2-0

Verhulst, Sugawara (46.Berkhout), Beukema, Letschert (46.Oosting), Gullit, P. Koopmeiners, Taabouni, De Wit (46.Reijnders), Guðmundsson (46.Evjen), Pavlidis (46.Poku), Aboukhlal (46.Karlsson)
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Waarom kozen ze eigenlijk voor PEC? Ook nog vlucht betaald begreep ik
 

Mommiej

Well-known member
Waarom kozen ze eigenlijk voor PEC? Ook nog vlucht betaald begreep ik
Waarom weet ik niet, gaan ook geruchten dat het om mogelijke transfer van Paal die kant op zou gaan, maar dat betwijfel ik.
Verder werd inderdaad alles betaald door Fenerbahce, vlucht + verblijf en dergelijke.
 

Bernardo

Well-known member
Tjonge weer een positieve test bij Cambuur en dus wedstrijd Cambuur - Emmen afgelast. 3de wedstrijd al die deze voorbereiding word afgelast.
 
Bovenaan