Oefenpotjes-topic

JMD

Well-known member
Feyenoord speelde vandaag 2x tegen Werder, 1x achter gesloten deuren in 1x in de Kuip.

Kan iemand me vertellen wat daar de diepere reden van was? :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord speelde vandaag 2x tegen Werder, 1x achter gesloten deuren in 1x in de Kuip.

Kan iemand me vertellen wat daar de diepere reden van was? :)

Gesloten deuren viel wel mee gezien het gewoon op YouTube te volgen was. De eerste pot was de B-keuze en in de tweede helft kwamen er jeugdspelers en proefspelers in. De tweede pot was de beoogde basis en kwamen er nog wat van de B-keuze in. Ik denk dat men iedereen wat meer oefenminuten wilde geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

stc

Well-known member
Helaas kon ik niet aanwezig zijn. Maar goed dat je nu al ziet dat we kampioen gaan worden! 🍺 (y)

Ik ben benieuwd hoe e.e.a. gaat lopen bij PSV. Enig minpunt zijn de kansen / doelpunten verhoudingen. PSV kreeg woensdag genoeg kansen tegen een zwakke tegenstander, maar scoorde maar 1x.
 

gevegt

Well-known member
Ik ben benieuwd hoe e.e.a. gaat lopen bij PSV. Enig minpunt zijn de kansen / doelpunten verhoudingen. PSV kreeg woensdag genoeg kansen tegen een zwakke tegenstander, maar scoorde maar 1x.
Als je alles wint met 1-0 ben je kampioen!
 

JMD

Well-known member
Gesloten deuren viel wel mee gezien het gewoon op YouTube te volgen was. De eerste pot was de B-keuze en in de tweede helft kwamen er jeugdspelers en proefspelers in. De tweede pot was de beoogde basis en kwamen er nog wat van de B-keuze in. Ik denk dat men iedereen wat meer oefenminuten wilde geven.
Maar dan kan je toch ook 2x in de Kuip spelen?
 

Joost

Well-known member
Lommel v Roda 1-1.
Vroege voorsprong Roda door een kopbal van Remans. Vlak voor rust een ongelukkige eigen doelpunt van Absalem. Na rust raakt Lommel een keer de lat maar verder was het slaapverwekkend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar dan kan je toch ook 2x in de Kuip spelen?

Je had ook twee keer op Varkenoord kunnen spelen. Tot dusver werden de oefenduels van Feyenoord 1 allemaal op Varkenoord gespeeld of er nou publiek bij was of niet. Feyenoord is zuinig op de grasmat in De Kuip denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Miramar

Well-known member
Je had ook twee keer op Varkenoord kunnen spelen. Tot dusver werden de oefenduels van Feyenoord 1 allemaal op Varkenoord gespeeld of er nou publiek bij was of niet. Feyenoord is zuinig op de grasmat in De Kuip denk ik.
De mat ligt er net een week in..
 

JMD

Well-known member
Je had ook twee keer op Varkenoord kunnen spelen. Tot dusver werden de oefenduels van Feyenoord 1 allemaal op Varkenoord gespeeld of er nou publiek bij was of niet. Feyenoord is zuinig op de grasmat in De Kuip denk ik.
Aha, ok...
 

Forza AZ

Well-known member
AZ-ADO Den Haag 3-0 (0-0)

51.Evjen 1-0
58.Evjen 2-0
82.Aboukhlal 3-0

Reus, Beukema, Hatzidiakos (46.Berkhout), Letschert, Gullit, Taabouni, P. Koopmeiners, Guðmundsson (46.De Wit (70.Reijnders)), Poku (60.Aboukhlal), Boadu (46.Pavlidis), Karlsson (46.Evjen)
 

Batigoal

Well-known member
Krankzinnige misser van Zirkzee door niet op te letten! Wat een blunder.

Ajax tegen het C-team van Bayern München. Ajax begon wel goed en kwam op voorsprong, maar laatste gedeelte van de 1e helft is het slordiger en staat het gelijk bij rust.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Krankzinnige misser van Zirkzee door niet op te letten! Wat een blunder.

Ajax tegen het C-team van Bayern München. Ajax begon wel goed en kwam op voorsprong, maar laatste gedeelte van de 1e helft is het slordiger en staat het gelijk bij rust.
Haha, ik zie die misser van Zirkzee net op twitter voorbij komen. Geniaal, dat hoofd ook! Pure verbazing.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou ja, wij missen er ook een stuk of 6 dus wij spelen ook bij lange na niet met het sterkste team.
Je ziet wel dat de selectie bij Bayern een stuk breder is.
 
Bovenaan