De Groene Scout
Well-known member
Wat is dat voor rare wisselbeurt van Boadu. Even kwartiertje invallen en weer snel onder de douche? Of een blessure?
Feyenoord speelde vandaag 2x tegen Werder, 1x achter gesloten deuren in 1x in de Kuip.
Kan iemand me vertellen wat daar de diepere reden van was?
Helaas kon ik niet aanwezig zijn. Maar goed dat je nu al ziet dat we kampioen gaan worden! 🍺
Ik weet niet wat er aan de hand was. Heb de wedstrijd niet gezien en in het verslag staat er ook niets over vermeld.Wat is dat voor rare wisselbeurt van Boadu. Even kwartiertje invallen en weer snel onder de douche? Of een blessure?
Als je alles wint met 1-0 ben je kampioen!Ik ben benieuwd hoe e.e.a. gaat lopen bij PSV. Enig minpunt zijn de kansen / doelpunten verhoudingen. PSV kreeg woensdag genoeg kansen tegen een zwakke tegenstander, maar scoorde maar 1x.
Maar dan kan je toch ook 2x in de Kuip spelen?Gesloten deuren viel wel mee gezien het gewoon op YouTube te volgen was. De eerste pot was de B-keuze en in de tweede helft kwamen er jeugdspelers en proefspelers in. De tweede pot was de beoogde basis en kwamen er nog wat van de B-keuze in. Ik denk dat men iedereen wat meer oefenminuten wilde geven.
Hij moest het vliegtuig halen.Wat is dat voor rare wisselbeurt van Boadu. Even kwartiertje invallen en weer snel onder de douche? Of een blessure?
Maar dan kan je toch ook 2x in de Kuip spelen?
De mat ligt er net een week in..Je had ook twee keer op Varkenoord kunnen spelen. Tot dusver werden de oefenduels van Feyenoord 1 allemaal op Varkenoord gespeeld of er nou publiek bij was of niet. Feyenoord is zuinig op de grasmat in De Kuip denk ik.
Aha, ok...Je had ook twee keer op Varkenoord kunnen spelen. Tot dusver werden de oefenduels van Feyenoord 1 allemaal op Varkenoord gespeeld of er nou publiek bij was of niet. Feyenoord is zuinig op de grasmat in De Kuip denk ik.
Haha, ik zie die misser van Zirkzee net op twitter voorbij komen. Geniaal, dat hoofd ook! Pure verbazing.Krankzinnige misser van Zirkzee door niet op te letten! Wat een blunder.
Ajax tegen het C-team van Bayern München. Ajax begon wel goed en kwam op voorsprong, maar laatste gedeelte van de 1e helft is het slordiger en staat het gelijk bij rust.