Oefenpotjes-topic

JMD

Well-known member
@JMD is PSV alweer lekker in de underdog positie aan het manoeuvreren ;-)
Jij vond PSV wel overtuigen vandaag?

Verdediging is al jaren onze zwakste plek (volgens mij vorig seizoen maar iets van 3x de 0 gehouden in de competitie, 45 tegengoals) en er wordt al jaren niks aan gedaan, maar Bosz wel zeggen dat de verdediging beter moet. Dan moet je misschien echte toppers halen. En als Ajax die kan halen moet PSV die op dit moment ook kunnen halen (immers, de CL-miljoenen plus die van Saibari zijn binnen), maar onze TD zit liever op de centen...

Reinoud

Well-known member

(...)
Van wat ik heb gezien nee. Echter zegt dit helemaal niets. Denk dat AZ op voorhand al veel meer met deze wedstrijd bezig was. Dan nog de snelle rode kaart.

Daarbij is Ajax ook net weer begonnen met nieuwe trainer. Zeg niet dat PSV even de titel wint, maar ze zijn wel favoriet voor mij.

• Leuk
Waarderingen: erka

stc

Well-known member
Keuroge goal. 0-2

Nou zal Bosz na afloop wel weer excuses hebben door die rode kaart, maar het is overduidelijk dat dit PSV op alle vlakken tekortkomt en er dus echt snel gehandeld moet gaan worden anders sta je in september al een punt of 8 achter op Ajax.
Nee. Sommige jeugdige spelers komen gewoon nog tekort. Je begint niet met de sterkste mensen. Perisic, van Bommel, Pepi, Wanner zaten allemaal op de bank.

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

Bernardo

Well-known member

Verdediging is al jaren onze zwakste plek (volgens mij vorig seizoen maar iets van 3x de 0 gehouden in de competitie, 45 tegengoals) en er wordt al jaren niks aan gedaan, maar Bosz wel zeggen dat de verdediging beter moet. Dan moet je misschien echte toppers halen. En als Ajax die kan halen moet PSV die op dit moment ook kunnen halen (immers, de CL-miljoenen plus die van Saibari zijn binnen), maar onze TD zit liever op de centen...
Volgens mij miste PSV ook nog 3/4 basisspelers en de snelle rode kaart helpt ook niet mee.

Bovenaan