Oefenpotjes-topic

De Groene Scout

Well-known member
De Feyenoorders hier leggen de lat voor komend seizoen niet overdreven hoog. Denk dat ze er kijk op hebben na de 2-0 nederlaag tegen Young Boys vandaag. Verder vandaag o.a.:
Utrecht - Anderlecht 1-1
Heracles - Go Ahead Eagles 1-0
Ajax - Paderborn 4-1
Sparta - Gent 3-3
Genk - Groningen 1-1
Heerenveen - Kortrijk 2-2
 

Abubakari

Well-known member
Young Boys kostte zwammy deze week nog geld omdat ze van een amateurclub verloren.
Ajax wint van Paardenborn, kortom Ajax wordt toch gewoon weer kampioen.
 

Forza AZ

Well-known member
AZ-RSC Anderlecht 1-1 (0-1)

41.Amuzu 0-1
75.Aboukhlal 1-1

Verhulst, Sugawara, Letschert (46.Berkhout), Martins Indi (65.Evjen), Oosting (46.Gullit), Reijnders, Clasie (46.Beukema), Evjen (46.P. Koopmeiners), Aboukhlal, De Wit, Karlsson (43.Poku)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Anderlecht houdt op één dag dus AZ en Utrecht op een gelijkspel? Hoe kan dat? Hebben zij 35 selectiespelers ofzo?
 

Forza AZ

Well-known member
RC Genk-AZ 1-1 (0-0)

78.Dessers 1-0
90.Oosting 1-1

Verhulst, Sugawara (46.Berkhout), Beukema (34.Evjen), Hatzidiakos (61.Beukema), Martins Indi (46.Letschert), Oosting (34.Gullit), P. Koopmeiners (61.Oosting), Reijnders (78.P. Koopmeiners), Poku (34.Pavlidis (61.Poku)), De Wit (61.Aboukhlal), Aboukhlal (34.Guðmundsson)
 

stc

Well-known member
PSV heeft vanavond een redelijke oefenwedstrijd gespeeld. Ik denk dat de 11 die de 1ste helft hebben gespeeld ook volgende week gaan starten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

gevegt

Well-known member
PSV heeft vanavond een redelijke oefenwedstrijd gespeeld. Ik denk dat de 11 die de 1ste helft hebben gespeeld ook volgende week gaan starten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Helaas kon ik niet aanwezig zijn. Maar goed dat je nu al ziet dat we kampioen gaan worden! 🍺 (y)
 

Kielse Rat

Well-known member
Gisterenavond eindelijk nog eens in een stadion gezeten voor Beerschot-Utrecht (1-2 zege voor Utrecht). Utrecht is de Belgische competitie wel flink op een hoopje aan het spelen in hun oefencampagne.
 

erka

Well-known member
Groningen bezig met traditioneel vrij moeizame oefenpotjes tegen Duitse 3e klassers. Gisteren verloren (3-2) van Verl na 3-0 achter, vandaag 0-1 gewonnen bij Osnabrück door een eigen goal.
 

De Wolf

Well-known member
Groningen bezig met traditioneel vrij moeizame oefenpotjes tegen Duitse 3e klassers. Gisteren verloren (3-2) van Verl na 3-0 achter, vandaag 0-1 gewonnen bij Osnabrück door een eigen goal.
Osnabruck is vrij lastig. PSV kon er niet van winnen.
 

Forza AZ

Well-known member
RB Leipzig-AZ 1-0 (0-0)

51.Samardzic 1-0

Verhulst, Sugawara (62.Berkhout), Letschert (62.Beukema), Martins Indi (62.Hatzidiakos), Oosting (62.Gullit), Clasie (30.Guðmundsson), Reijnders (62.P. Koopmeiners), De Wit, Evjen (62.Poku), Pavlidis (46.Boadu (68.Oosting)), Karlsson (30.Aboukhlal)
 
Bovenaan