Oefenpotjes-topic

Mario

Well-known member
Gaan we dit soort wedstrijden in deze fase van de voorbereiding nu echt serieus nemen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Staan Bosz en Steijn al op straat?

Wel Feyenoord - PEC gekeken. Ook daar viel niet echt wat over te zeggen. Met Paixao en Pedersen stonden er twee spelers in die in principe veel basisspeler zijn geweest. Danilo en Dilrosun hebben natuurlijk ook genoeg minuten gemaakt. Tweede helft vooral jeugdspelers waarvan het erg onwaarschijnlijk is dat ze een kans maken om echt een rol te spelen komend seizoen in Feyenoord 1. Al kreeg Minteh ook speeltijd, die zal neem ik aan wel vaste selectiespeler worden.
 

Mario

Well-known member
Staan Bosz en Steijn al op straat?

Wel Feyenoord - PEC gekeken. Ook daar viel niet echt wat over te zeggen. Met Paixao en Pedersen stonden er twee spelers in die in principe veel basisspeler zijn geweest. Danilo en Dilrosun hebben natuurlijk ook genoeg minuten gemaakt. Tweede helft vooral jeugdspelers waarvan het erg onwaarschijnlijk is dat ze een kans maken om echt een rol te spelen komend seizoen in Feyenoord 1. Al kreeg Minteh ook speeltijd, die zal neem ik aan wel vaste selectiespeler worden.
We zijn totaal kansloos komend seizoen, groot schandaal. Bosz out!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Bernardo

Well-known member
Cambuur wint met 3-0 van SSV Jeddeloh, 4de niveau Duitsland.

Opstelling SC Cambuur (eerste helft): Van Osch; Van der Meer, Anyasi, Bergsma, Sylla; De Jong, Schaapman, Van Kaam; Van der Water, Smit en Veldman

Opstelling SC Cambuur (tweede helft): Van Osch; Zorgdrager, Tol, De Koe, Bangura; Breij, Pichel, Van der Werff; Kooistra (70’ Visser) (83’ Nartey), Uldrikis en Balk

Scoreverloop:
6’ 1-0, Van Kaam
59’ 2-0, Breij
74’ 3-0, Balk
 

Abubakari

Well-known member
En het DVHN struikelt over de superlatieven nadat FC Groningen met liefst 11-0 van Onstwedder Boys (afgelopen seizoen gepromoveerd uit de vierde klasse) heeft gewonnen. Het lek is boven en promotie een feit als ik het dvhn mag geloven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Abubakari

Well-known member
Drie dagen geleden was het nog kommer en kwel omdat ze maar met 2-0 van Annen wonnen.
Moet nog maar zien of Groningen de topfavorietenstatus waarmaakt.
 
Bovenaan