Oefenpotjes-topic

Forza AZ

Well-known member
AZ-Lech Poznan 4-0 (1-0)

21.Pavlidis 1-0
76.Lahdo 2-0
82.Wilak 3-0 ed
91.Lahdo 4-0

Ryan, Sugawara (61.Kasius), Bazoer (61.Goes), Hatzidiakos (61.Koopmeiners), M. de Wit (61.Møller Wolfe), Clasie (61.Goudmijn), D. de Wit (61.Karlsson), Goudmijn (46.Mijnans), Poku (61.Lahdo), Pavlidis (61.Barasi), Van Brederode (61.Van Bommel)
 

Bernardo

Well-known member
Cambuur - Harkemase Boys 4-0

Opstelling SC Cambuur (eerste helft): Yanick van Osch, Jhondly van der Meer, Chima Anyasi, Milan de Koe, Alex Bangura, Michael Breij, Marcel Schaapman, Fedde de Jong, Silvester van der Water, Milan Smit en Yoram van der Veen

Opstelling SC Cambuur (tweede helft): Yanick van Osch, Bjarn Zorgdrager (’79 Tyrique Mercera), Marco Tol, Myles Veldman, Sekou Sylla, Daniël van Kaam, Daan Visser (’76 Youns El Hilali), Tom van der Werff, Remco Balk, Roberts Uldrikis en Wiebe Kooistra

Scoreverloop:
’31 1-0, Milan Smit
’47 2-0, Remco Balk
’49 3-0, Wiebe Kooistra
’81 4-0, Roberts Uldrikis
 

erka

Well-known member
Osch, Jhondly, De Koe, Schaapman, vd Water, vd Meer, vd Veen. Is Cambuur van de BBB?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Milan de Koe, hahahaha. Hopelijk breekt hij door, want wat een briljante naam. :D
 

Batigoal

Well-known member
Nu net eerste helft gekeken van Ajax tegen een jong Shakhtar. Het staat 3-0. Branco van de Boomen zoals je hoopt met de ene na de andere geweldige pass. Daar gaan we een hoop plezier aan beleven. Tahirovic begon zwak, maar herstelt zich prima. Kudus by far de beste man op het veld, voor wat het waard is in zo'n oefenwedstrijd uiteraard. Maar zou toch jammer zijn als we hem ook nog verkopen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nu net eerste helft gekeken van Ajax tegen een jong Shakhtar. Het staat 3-0. Branco van de Boomen zoals je hoopt met de ene na de andere geweldige pass. Daar gaan we een hoop plezier aan beleven. Tahirovic begon zwak, maar herstelt zich prima. Kudus by far de beste man op het veld, voor wat het waard is in zo'n oefenwedstrijd uiteraard. Maar zou toch jammer zijn als we hem ook nog verkopen.
Oei, Ajax kampioen dus!

Maar zonder dollen, wat vind je er verder van? Is de hand van Steijn al een beetje zichtbaar?
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik vond de eerste 20 mn eigenlijk maar erg matig, uit het niets een actie van Rensch met een blinde overtreding van die verdediger, strafschop dus en daarna kantelde het wel maar om nou te zeggen dat ik er erg warm van ben geworden is overdreven maar goed, in de voorbereiding zegt het allemaal niet zo veel. Mn omdat er dus nog wel een paar weg gaan.
 

Batigoal

Well-known member
Het is bij 3-0 gebleven.
Oei, Ajax kampioen dus!

Maar zonder dollen, wat vind je er verder van? Is de hand van Steijn al een beetje zichtbaar?
Nee, nog veel te vroeg en je speelde tegen een veredeld jeugdteam. Tweede helft met ander team was het niet zoveel. Wijndal viel op omdat hij werkelijk alles fout deed en een paar onbeholpen overtredingen maakte. En Bassey omdat hij exact dezelfde fouten maakt als vorig seizoen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Wijndal viel op omdat hij werkelijk alles fout deed en een paar onbeholpen overtredingen maakte.

Ja daar word ik dus bijna verdrietig van, lijkt ook wel een paar kilo te veel maar ik was oprecht enthousiast over 'm tijdens zijn AZ periode maar daar is dus he-le-maal niets meer van over
En Bassey omdat hij exact dezelfde fouten maakt als vorig seizoen.

Ja daar zie je idd een goede stijgende lijn in



not.

Maar als we daar nou echt 23 miljoen voor kunnen vangen van Brighton (hoor je dus ook helemaal niets meer over) dan lijkt me toch niet dat je daar heel lang over na moet denken.
 
Bovenaan