Oefenpotjes-topic

fortuna1987

Well-known member
Denk dat Maasveld nog aan het bijkomen is van het pak slaag in Sittard, 6-2. Fortuna kampioen, de vraag wordt voor of na carnaval.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Denk dat Maasveld nog aan het bijkomen is van het pak slaag in Sittard, 6-2. Fortuna kampioen, de vraag wordt voor of na carnaval.
16 september kom ik het spektakel in Sittard voor 99% zeker persoonlijk aanschouwen! Op uitnodiging van forumlegend Janssen.
 

Bernardo

Well-known member
RKC - Cambuur 1-1

Opstelling SC Cambuur: Virginia; Schmidt, Tol, Smand, Bangura; Hoedemakers (85′ Ter Heide), Jacobs, Paulissen; Sambissa (69′ Breij), Uldrikis (C) en Smit (46′ Balk)

Scoreverloop:
38′ 1-0, Daneels
44′ 1-1, Smit

Echt te hopen dat er deze week nog extra versterking komt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lekkere voorbereiding. Toch maar mooi van RB Salzburg en Jong NAC gewonnen.
 

Maasveld

Well-known member
Begrijp ik nu goed dat Feyenoord met 1-2 verliest van Osasuna terwijl Groningen daar met 2-1 van gewonnen heeft?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Begrijp ik nu goed dat Feyenoord met 1-2 verliest van Osasuna terwijl Groningen daar met 2-1 van gewonnen heeft?

Klopt en nu volgens mij ook niet per se een strikte A- en B-ploeg zoals vorige week.

Hij weet nog beter waar de goal niet staat. Alhoewel ik zijn assist dan weer wel goed gegeven vond.

Ik bedoel maar. Die assist was inderdaad wel goed. Alleen gaan we ook dit seizoen weer moeizaam de goals maken.
 
Bovenaan