Serieus, wéér zo'n week. Wij moeten morgen tegen Osasuna. Zullen tegen jullie wel met het tweede hebben gespeeld en morgen met het eerste tegen ons. Kom er maar alvast in @Maasveld.Groningen-Osasuna 2-1, degradatie afgewend!
16 september kom ik het spektakel in Sittard voor 99% zeker persoonlijk aanschouwen! Op uitnodiging van forumlegend Janssen.Denk dat Maasveld nog aan het bijkomen is van het pak slaag in Sittard, 6-2. Fortuna kampioen, de vraag wordt voor of na carnaval.
Haha nee hoor, de schade valt nog mee.Denk dat Maasveld nog aan het bijkomen is van het pak slaag in Sittard, 6-2. Fortuna kampioen, de vraag wordt voor of na carnaval.
Die uber lul moet weer eens gaan posten!16 september kom ik het spektakel in Sittard voor 99% zeker persoonlijk aanschouwen! Op uitnodiging van forumlegend Janssen.
Onze Noor zit al in Portugal in zijn bovenkamerIdrissi speelt goed.
Shimanski, Timber en Danillo vielen redelijk op.
Feyenoord degradeerTBegrijp ik nu goed dat Feyenoord met 1-2 verliest van Osasuna terwijl Groningen daar met 2-1 van gewonnen heeft?
Hij weet nog beter waar de goal niet staat. Alhoewel ik zijn assist dan weer wel goed gegeven vond.Danilo weet wel waar de goal staat.
Begrijp ik nu goed dat Feyenoord met 1-2 verliest van Osasuna terwijl Groningen daar met 2-1 van gewonnen heeft?
Hij weet nog beter waar de goal niet staat. Alhoewel ik zijn assist dan weer wel goed gegeven vond.
Begrijp ik nu goed dat Feyenoord met 1-2 verliest van Osasuna terwijl Groningen daar met 2-1 van gewonnen heeft?
Groningen kampioen!!!Onbegrijpelijk.