Oefenpotjes-topic

De Wolf

Well-known member
Wij winnen de nacompetitie gewoon van FC Eindhoven šŸ‘Voor Feyenoord wordt het een stuk lastiger tegen Willem II, die wonnen immers wel van Lyon...
Is maar een nacompetitie en die speelt Cambuur. Feyenoord en PSV gaan rechtstreeks.
 

BlauwVinger

Well-known member
Uit mijn archief. Een traditional van weleer. AGOVV vs Feyenoord:

3S4gR8c.jpg
 

gevegt

Well-known member
Geen oefenpotjes meer voor PSV.
Gezien het resultaat worden we voor aanvang van de competitie nog door de KNJB teruggezet naar de Tweede Divisie om ons alsnog een kans te geven om een prijs te pakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Mario

Well-known member
Geen oefenpotjes meer voor PSV.
Gezien het resultaat worden we voor aanvang van de competitie nog door de KNJB teruggezet naar de Tweede Divisie om ons alsnog een kans te geven om een prijs te pakken.
En dan meteen tegen Ajax, dus dat moet dan een makkie zijn
 

Fregge

Well-known member
Ik was vandaag bij Vitesse - OFI Kreta. Ik kan je vertellen: Ik denk niet dat Vitesse mee gaat dingen om het kampioenschap
 

Abubakari

Well-known member
Net de tweede helft van Ajax tegen Shakhtar gezien, was hier in Tsjechie live op tv, dat had ik dan weer niet verwacht.
3F375BE0-14AB-40E7-A238-8CF59BA87007.jpeg
Ik vond Ajax goed spelen, kans op kans maar een half uur lang niet scherp in de afronding. Laatste kwartier dan toch nog 2x gescoord en 3-1 gewonnen.
Ik vond Brobbey goed invallen en Antony ondanks gebrek aan wedstrijdritme ook prima spelen. Mooie combinaties gezien, viel me niks tegen.

Conclusie luidt dat voor Sparta de tweede plek het hoogst haalbare is, Ajax wordt gewoon weer kampioen.
 

Batigoal

Well-known member
Dit was tot nu toe de beste/minst slechte wedstrijd van Ajax in de voorbereiding. Net op tijd dus. Pasveer, Timber en Antony gelukkig wat minuten gemaakt. Bassey was er nog niet bij omdat zijn werkvergunning nog niet rond is. Van ConceiĆ§Ć£o kon je in een paar acties wel gelijk zien dat we daarmee een heerlijk dribbelaartje hebben gehaald waar met zijn maniertjes fans van andere clubs een hekel aan gaan krijgen.

Hoop wel dat Schreuder Taylor een basisplaats gaat geven. Een middenveld met Klaassen-Alvarez-Berghuis loopt niet lekker. Ik ben niet zo extreem als sommige Ajacieden dat die eerste 2 moeten vertrekken, maar ze hoeven van mij ook niet beiden in de basis te staan, dat is voetballend echt te pover.
 

Eef de Kip

Well-known member
Was idd wel een aardige pot hoewel ik de eerste helft wel exemplarisch vond. Aantal grote kansen missen om dan vervolgens een tegengoal te krijgen en dan nog met mazzel door een buitenspelgoal vlak voor rust gelijk te komen.
Verder krijg ik ook niet goed hoogte van het niveau van Shaktar maar goed, volgende week een oefenpotje om de schaal en dan moeten we zo langzamerhand naar de topvorm gaan groeien.

Ben overigens nog lang niet gerust dat het aan het transferfront verder rustig blijft.
Ik zie Frenkie wel gewoon blijven in Barcelona dus MU zal dan ongetwijfeld met een dikke zak geld achter Anthony aan gaan.
Verder nog wat geruchten omtrent Schuurs en het feit dat Rensch nog geen zekerheidje is op de RB positie, dat is echt wel een verzwakking tov Mazra.
 

zwammy

Well-known member
NAC denkt we zullen eens tegen Feyenoord gaan spelen met spelers die sowieso nooit het 1e gaan halen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja wij zijn het tweede van NAC aan het slopen. Dat lijkt mij genoeg om te voorspellen dat wij dit seizoen niet gaan degraderen!
 

U.G.

Well-known member
Dit was tot nu toe de beste/minst slechte wedstrijd van Ajax in de voorbereiding. Net op tijd dus. Pasveer, Timber en Antony gelukkig wat minuten gemaakt. Bassey was er nog niet bij omdat zijn werkvergunning nog niet rond is. Van ConceiĆ§Ć£o kon je in een paar acties wel gelijk zien dat we daarmee een heerlijk dribbelaartje hebben gehaald waar met zijn maniertjes fans van andere clubs een hekel aan gaan krijgen.

Hoop wel dat Schreuder Taylor een basisplaats gaat geven. Een middenveld met Klaassen-Alvarez-Berghuis loopt niet lekker. Ik ben niet zo extreem als sommige Ajacieden dat die eerste 2 moeten vertrekken, maar ze hoeven van mij ook niet beiden in de basis te staan, dat is voetballend echt te pover.

Ja was dat gelijk te zien šŸ˜Š ik begreep dat ie superzenuwachtig wasā€¦ook wel logisch. En hoe stond het Ajax shirtje hem,.. xxl ?
 
Bovenaan