Oefenpotjes-topic

Bernardo

Well-known member
Bosz spreekt van een wanprestatie van zijn ploeg en belooft revanche van zijn A-ploeg morgen. Lekker dit. Worden wij morgen afgeslacht door een getergd Lyon en moeten we de hele week horen dat Willem II dik van ze won en wij verloren hebben.
Genot!
 

stc

Well-known member
PSV heeft een redelijke wedstrijd gespeeld. Madueke gaat nog steeds eerst voor eigen succes. Als ik trainer zou zijn, zou ik Madueke eerst een paar weken naar Jong PSV zetten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bosz spreekt van een wanprestatie van zijn ploeg en belooft revanche van zijn A-ploeg morgen. Lekker dit. Worden wij morgen afgeslacht door een getergd Lyon en moeten we de hele week horen dat Willem II dik van ze won en wij verloren hebben.
Ook hier, morgen A-ploeg?

Kijk de opstelling van vandaag eens.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220723-220947_Twitter.jpg
    Screenshot_20220723-220947_Twitter.jpg
    769,9 KB · Weergaven: 10

PES5

Administrator
Forumleiding
Ok, Boateng en Aouar zijn geen reservespelers. Maar verder tel ik vijf tieners, twee jongens van 20 en nog wat reserves. Dus dat mag je best een B-ploeg noemen.
Ik tel drie jonge gasten uit de B-selectie, maar die anderen zijn allemaal volwaardig A-selectielid, met veel duels Ligue 1 in de benen, ondanks de jeugdige leeftijd van sommigen.

Morgen zullen er anderen spelen, maar dat zal ook zeker geen volledige A-ploeg zijn, kijkende welke spelers vandaag niet speelden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik tel drie jonge gasten uit de B-selectie, maar die anderen zijn allemaal volwaardig A-selectielid, met veel duels Ligue 1 in de benen, ondanks de jeugdige leeftijd van sommigen.

Morgen zullen er anderen spelen, maar dat zal ook zeker geen volledige A-ploeg zijn, kijkende welke spelers vandaag niet speelden.
Hmm, nou ik ben benieuwd. Je realiseert je wel dat je de nederlaag van Feyenoord van morgen enkel nog meer gênant maakt op deze manier, he?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die lange achterin bij Frankrijk is de hele wedstrijd iedereen opzij aan het beuken als een stoomwals en nu is ze opeens geblesseerd. Sure...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja inderdaad. 'Oefenpotjes-topic' en 'Oranjeleeuwinnen' is ongeveer even lang, begint allebei met een 'O' en zijn de meest actieve topics van vanavond. Had al drie keer eerder bijna deze fout gemaakt, maar nu dus helemaal.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ja inderdaad. 'Oefenpotjes-topic' en 'Oranjeleeuwinnen' is ongeveer even lang, begint allebei met een 'O' en zijn de meest actieve topics van vanavond. Had al drie keer eerder bijna deze fout gemaakt, maar nu dus helemaal.
Snap wel dat je bij het woord potjes meteen aan de voetbalvrouwen denkt.
 
Bovenaan