Abubakari
Well-known member
Wat mut een Liwadder in Heerenveen juh?Robin van Persie heeft toch zelf al een assistent meegenomen?
Wat mut een Liwadder in Heerenveen juh?Robin van Persie heeft toch zelf al een assistent meegenomen?
die 4e divisie A was sterk...En HBC en Huizen promoveren naar de 3e divisie.
Iedereen maakt fouten in zijn jeugd, echte Cambuur man.Robin van Persie heeft toch zelf al een assistent meegenomen?
Jep... Was jarenlang een 'laagspelende club'. Heb vaak mogen voetballen daar aan de Cruquiusweg. Niet alleen voor sv Hillegom, maar de velden van HBC waren oorspronkelijk van het kleinseminarie 'Hageveld' (waar Youp van 't Hek ooit 1 jaar doorbracht en er vaak over vertelt in zijn shows), ik heb zelf op die school gezeten toen het een 'gewone' middelbare school was. Die velden zijn toen voor het symbolische bedrag voor 1 gulden verkocht aan de club onder voorwaarde dat de school daar zijn sportdagen mocht houden. Dus heb als leerling regelmatige op die velden gevoetbald van HBC.Dat HBC is in 8 jaar van de 4e klasse naar de 3e divisie gegaan...
Minstens driekwart van de selectie komt van andere clubs.Het lijkt me geen traditionele koopclub omdat er echt heel veel jeugd zit.
Ik had Rohda Raalte tegen Huizen woensdag. Eerste helft had Rohda Raalte voldoende kansen om te scoren. Na een half uur kwam de wedstrijd meer in evenwicht, tweede helft was Huizen beter. Het scoorde daarin ook. Mijn collega aan de overkant en ikzelf keurden beide een doelpunt af wegens buitenspel. Supporters van Huizen waren massaal aanwezig en konden mijn beslissingen niet vaak waarderen. 😂En HBC en Huizen promoveren naar de 3e divisie.
Hoe ga je daarmee om? Ik kan me voorstellen dat je vaker gezeik krijgt, zeker uit het publiek.Ik had Rohda Raalte tegen Huizen woensdag. Eerste helft had Rohda Raalte voldoende kansen om te scoren. Na een half uur kwam de wedstrijd meer in evenwicht, tweede helft was Huizen beter. Het scoorde daarin ook. Mijn collega aan de overkant en ikzelf keurden beide een doelpunt af wegens buitenspel. Supporters van Huizen waren massaal aanwezig en konden mijn beslissingen niet vaak waarderen. 😂
Excelsior Maassluis wint met 3-1, zaterdag de return
ROHDA Raalte wint met 2-1 van Achilles Veen en Unitas met 2-3 bij JOS/Watergraafsmeer. De finale om het resterende derdedivisieticket gaat dus tussen ROHDA Raalte en Unitas. Geen idee wie thuis speelt (en hoe dat bepaald wordt)