Nacompetitie topamateurs

Joost

Well-known member
Hooglanderveen wellicht?

Enfin, die ene ploeg maakt ook niet veel uit. Het is een enorme puzzel.
 

JMD

Well-known member
Is al bekend wanneer de indeling 2e/3e/4e divisies bekend wordt en wanneer het programma enz bekend wordt. Vroeger was er vaak ergens zo'n lijstje te vinden, maar die heb ik nog niet kunnen vinden
 

Joost

Well-known member
Is al bekend wanneer de indeling 2e/3e/4e divisies bekend wordt en wanneer het programma enz bekend wordt. Vroeger was er vaak ergens zo'n lijstje te vinden, maar die heb ik nog niet kunnen vinden
Tip voor komend seizoen; de KNVB noemt dat belangrijke data.

 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Dank.

Dus op dezelfde dag de indeling divisies en programma, daar zat volgens mij altijd een week tussen.

Maar er staan toch wel een paar onduidelijkheden voor mij in bij categorie A:
5 juli 2024: Publicatie competitie-indeling landelijk mannen 2e t/m 4e divisie
5 juli 2024: Publicatie poule-indelingen senioren categorie A veldvoetbal en indelingen en wedstrijdprogramma’s landelijke divisies mannen, vrouwen en jeugddivisies
9 augustus 2024: Publicatie competitie-indeling
10 augustus 2024: Publicatie wedstrijdprogramma divisies
10 augustus 2024: Publicatie wedstrijdprogramma reguliere (heel-jaar)competities

Welke divisies worden dan op 10-8 bekend gemaakt qua programma?
En de competie-indeling van 9-8 is toch al op 5 juli bekendgemaakt?
 

Joost

Well-known member
Ik was het net ook in detail aan het lezen en kwam tot dezelfde conclusies. Een onbegrijpelijk lijstje.
 

Joost

Well-known member
Ik heb contact er over gehad met de KNVB maar na het eerste antwoord werd het nóg onbegrijpelijker.

In het tweede antwoord werd gezegd dat de indelingen standaard-voetbal 1e t/m 5e klasse op 9 augustus komen. Maar ik geloof haar niet.
 

Abubakari

Well-known member
De zoveelste keer dat dvk meer kennis heeft dan de knvb. Kunnen we geen coup plegen en de knvb met een man of wat overnemen? bqandy en ik doen District Noord wel. Waan oost, Fregge en Joost zuid. Zijn we al een heel eind.
 

Mommiej

Well-known member
DZC'68 wint in halve finale met 1-6 bij Wippolder en staat zaterdag dus in finale om plek in 4e divisie
 

Mommiej

Well-known member
Flevo Boys wint met 3-2 van VOC en is andere finalist.

Zaterdag op neutraal terrein DZC'68 - Flevo Boys, neem aan dat morgen bekend wordt waar.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
DZC'68 wint in halve finale met 1-6 bij Wippolder en staat zaterdag dus in finale om plek in 4e divisie
Ik ben in de buurt voor familiebezoek dus heb deze pot even meegepakt. Het werd al snel 0-1 door een blunder van de keeper, na zo'n 20 minuten was een Wippolder speler erg dom, hij kreeg geel voor hands en werd vervolgens woedend op de scheidsrechter en gaf hem ook nog een duw, dus hij kreeg gelijk een tweede gele kaart. DZC maakte goed gebruik van de overal-situatie en liep uit naar 0-3. Wippolder scoorde nog wel maar DZC nam alle twijfel weg met een doelpunt direct na de herstart.

Toen kwam Wippolder zelfs met 9 te staan na een domme frustratieovertreding. DZC vond het wel best daarna. Ze namen gas terug met het oog op de finale. Daardoor werd het "slechts" 1-6.
 
Bovenaan