Nacompetitie Topamateurs 2018-2019

Forza AZ

Well-known member
Alle uitslagen 2e ronde Hoofdklasse/1e klasse zondag:

JOS Watergraafsmeer-Leones 5-1
SC Bemmel-FC Boshuizen 3-2
Moerse Boys-Vlissingen 4-2
Sneek Wit Zwart-DHC 1-3
TOP-Rohda Raalte 2-2 wns 5-4
ZSV-Leonidas 0-2
De Bataven-VKW 1-2
Fortuna Wormerveer-Chevremont 3-1 nv

Vlissingen en De Bataven gedegradeerd.

3e ronde

Moerse Boys-SC Bemmel
TOP-Leonidas
Fortuna Wormerveer-VKW
JOS Watergraafsmeer-DHC

Unnekuukse

Active member
Hoogland moet officieel tegen JVC Cuijk. Maar dat verhaal is bekend.

Ik heb nog steeds nergens gelezen dat JVC Cuijk definitief afziet van deelname aan de nacompetitie. Logisch is het wellicht niet, maar de afweging kan nog steeds zijn dat de kosten van deelname lager zijn dan de boete die daar tegenover staat.

Forza AZ

Well-known member
Ik heb nog steeds nergens gelezen dat JVC Cuijk definitief afziet van deelname aan de nacompetitie. Logisch is het wellicht niet, maar de afweging kan nog steeds zijn dat de kosten van deelname lager zijn dan de boete die daar tegenover staat.

Op TT 835 staat wel dat JVC Cuijk zich terugtrekt. En ook meldt Hoogland op Twitter dat ze geplaatst zijn voor de finale van de nacompetitie.

Unnekuukse

Active member
Ik lees het wel op meer plekken, maar bij mijn weten heeft JVC Cuijk tot nu toe alleen maar aangegeven het te onderzoeken... Ze hebben vragen neergelegd bij de KNVB, maar of daar al antwoorden op zijn gekomen?

de waan

Well-known member

Ter vergelijking. FC Berghuizen promoveerde gisteren via de nacompetitie maar stopt op zondag. GFC en Sportlust Glanerbrug wonnen ook in de nacompetitie en spelen nog door, terwijl ook zij stoppen op zondag. Sportieve plicht.

Unregistere

Well-known member
Ik lees het wel op meer plekken, maar bij mijn weten heeft JVC Cuijk tot nu toe alleen maar aangegeven het te onderzoeken... Ze hebben vragen neergelegd bij de KNVB, maar of daar al antwoorden op zijn gekomen?

Als ze wel doorgaan, moeten ze donderdag al spelen toch? Lijkt me dat het dan wel snel bekend moet worden.

bqandy

Well-known member
Lijkt mij ook. Nog geen officieel statement gezien.

Alle nacompetitie wedstrijden staan al ingepland, behalve die tussen JVC en Hoogland.
Hoogland heeft het gemeld dat ze door zijn naar de finale, dus Hoogland zal dan wel een mail van de KNVB gekregen hebben. Het is wel vaker gebeurd dat de KNVB dit met de betrokken clubs communiceert en niet naar buiten toe.

de Kok

Member
Alle nacompetitie wedstrijden staan al ingepland, behalve die tussen JVC en Hoogland.
Hoogland heeft het gemeld dat ze door zijn naar de finale, dus Hoogland zal dan wel een mail van de KNVB gekregen hebben. Het is wel vaker gebeurd dat de KNVB dit met de betrokken clubs communiceert en niet naar buiten toe.

een dergelijke situatie beleefde ook BQ1887 toen Haaglandia zich een paar jaar geleden terugtrok. BQ kon toen de plaats in de nacompetitie niet overnemen zodat die een eerlijker verloop zou krijgen en er niet een club zo doorstroomde naar de finale.
Nu dit zich weer voordoet en waarschijnlijk wel vaker zal gaan voorkomen had de KNVB toch al lang een goede oplossing kunnen organiseren? bv nu een herkansing voor Q20? Die was toch net onder JVC ge?indigd?

de waan

Well-known member
Beetje vreemde redenering inderdaad. De Kok lijkt me ingevoerd genoeg om te weten dat openvallende plaatsen altijd via extra promotie worden opgevuld.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ben benieuwd hoeveel duels er vanavond het einde gaan halen... Hier lijkt het rond 20.00 compleet 'los' te gaan, net als SJC thuis begint tegen Volendam.

Misschien dat ze in Nijkerk nog een eind gespeeld krijgen voor de buien, maar in Rotterdam zal het wel uitgesteld/afgelast worden.

Unregistere

Well-known member
Tot nu toe nog in droog in deze regio, maar de altijd betrouwbare weerman Ed Aldus verwacht vanaf 20.00 uur flinke onweersbuien, dus ben inderdaad benieuwd of dat gevolgen heeft voor SC Feyenoord - Staphorst.

Begreep van onze secretaris, die contact had gehad met FC Lienden, dat de wedstrijd van morgen bij de supporters van onze tegenstander niet bepaald leeft. Hij verwacht dat er maar weinig mensen vanuit Lienden naar HIA reizen. Toch wel opmerkelijk. Heb nog geen idee hoe ik Lienden moet inschatten. Op papier zijn zij als herkanser uiteraard wel favoriet.

bqandy

Well-known member
Derde divisie - Hoofdklasse dinsdag:
Feyenoord – Staphorst 0-3
Sparta Nijkerk – Eemdijk 2-0 (drie keer rood Eemdijk)
SJC – Volendam 0-3

JMD

Well-known member
Het volgende duel dat al beslist lijkt na 90 minuten:
SDO - Gemert 0-5 (prom/degr 3e div/HK zon)

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
VVSB en Quick Boys houden het op 1-1. Zaterdag is de return in Katwijk.
Lienden staat vlak voor tijd 0-1 voor bij ASWH

Bovenaan