Nacompetitie Topamateurs 2018-2019

De Groene Scout

Well-known member
De doorgesnoven en bezopen idioten van Quick Boys hebben er ook weer een leuk feestje van gemaakt lees ik. Wanneer worden dat soort clubs daar nou eens voor gestraft.

Nooit; ik snap daar ook niets van en heb mij er vaak genoeg over opgewonden.
Die zijn groot, hebben status en dan durft de KNVB niets.

JMD

Well-known member
Ongelooflijk zo'n voorzitter: 'ik kan er niks aan doen'. Was het nou een 'particuliere' bus geweest van supporters die zelf daar naartoe waren gegaan oke, maar het zijn bussen van Quick Boys zelf (of althans: door QB zelf gehuurd). Tuurlijk kan je er dan iets aan doen.

Unregistere

Well-known member
De Groene Scout begin, dus die geef ik de schuld.

Het is ook best wel verwarrend allemaal. Maar zonde van Joosts mooie topic om het niet te benutten!

VoZ was ook aanwezig gisteren bij ons. Geen Aad, maar Jakob Kos. Verhaal is best wel okee, al heeft hij niet echt kaas gegeten van posities op het veld, maar vooruit. Voor de liefhebber: https://www.voetbalopzaterdag.nl/nieuws/10840/ASWH_houdt_kostbare_winst_op_tandvlees_vast/

En we hebben ook de beelden. Strafschop ??n zie ik nog steeds niet echt, de tweede was wel duidelijk:

Straks maar eens richting Gorinchem voor Unitas - SDO. Ben benieuwd, lijkt me wel een leuk potje.

bqandy

Well-known member
De doorgesnoven en bezopen idioten van Quick Boys hebben er ook weer een leuk feestje van gemaakt lees ik. Wanneer worden dat soort clubs daar nou eens voor gestraft.

Twee seizoenen geleden ook tegen Jong FC Groningen. Geen vernielingen, maar diverse QB supporters die lam gezopen naar de bus begeleid moesten worden.

Unregistere

Well-known member
Twee seizoenen geleden ook tegen Jong FC Groningen. Geen vernielingen, maar diverse QB supporters die lam gezopen naar de bus begeleid moesten worden.

Hopelijk was onze Niels daar toen niet bij... Het zijn nu eenmaal innemende persoonlijkheden. ;)

Zelf dus vanmiddag bij Unitas - SDO geweest. Wedstrijd met twee gezichten. Voor rust een sterk Unitas, zoals altijd vlot combinerend en daar kreeg SDO totaal geen grip op. Een strafschop, benut door Akin Arslan, en een geweldige volley van Pascal van Delden zorgden voor een meer dan terechte 2-0 ruststand. Dat had eigenlijk zelfs meer moeten zijn. Mijn verwachting dat de roodbroeken na rust zouden uitlopen naar een ruime zege kwam echter niet uit. SDO gooide het over een andere boeg en vloog er stevig op. Dat blijft de makke van Unitas. Als het een vechtwedstrijd wordt, kunnen ze daar met al die pure voetballers en nauwelijks bikkelaars niet zo gek veel tegenover stellen. SDO kwam binnen een kwartier terug tot 2-2. In het restant kreeg Unitas wel de betere kansen om nog te winnen, maar gescoord werd er niet meer.

De andere wedstrijd, Hoogland - Halsteren, eindigde in een 3-2 overwinning voor de thuisploeg. De Brabantse doelpunten kwamen van Jeroen Beerendonk - de 0-1 in de eerste minuut - en Nishant Jagernath.

Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Ik was bij Chevremont v Deurne vanmiddag. De thuisploeg kende een wereldstart met een doelpunt al na 15 seconde. Daarna leek Deurne overlopen te worden maar bleef de schade beperkt tot die 1-0. Na een kwartiertje volgt na een van de eerste aanvallen van Deurne een vrije trap vanaf een meter of 20. De bal wordt half geblokt in de muur maar valt voor de voeten van een speler van Deurne, die wil de keeper omspelen maar wordt neergehaald; penalty en 1-1. Plots was het gedaan met de druk van de thuisploeg en had Deurne het heft volledig in handen, en dat liet het tot aan de rust niet meer gaan.

Jan van Dijk heeft zijn ploeg in de rust vast verteld door te gaan zoals het eerste kwartier want Chevremont begon weer uitstekend aan de helft. dat leverde al na een paar minuten een doelpunt op middels een fraaie knal van afstand. Deurne kwam wel vrij snel weer langszij. Chevremont hield het overwicht maar Deurne was in de counter levensgevaarlijk. Pas in het slotkwartier daalde de intensiteit van de wedstrijd die wel nog voor de 90 minuten werd beslist. Helemaal vrij kopte Chevremont 3-2 binnen. Zij mogen zondag dus in de bus richting Wormerveer.

erka

Well-known member
Nooit; ik snap daar ook niets van en heb mij er vaak genoeg over opgewonden.
Die zijn groot, hebben status en dan durft de KNVB niets.

Ongelooflijk zo'n voorzitter: 'ik kan er niks aan doen'. Was het nou een 'particuliere' bus geweest van supporters die zelf daar naartoe waren gegaan oke, maar het zijn bussen van Quick Boys zelf (of althans: door QB zelf gehuurd). Tuurlijk kan je er dan iets aan doen.

Moet de KNVB hier iets aan doen of de club zelf? Ik zeg de club zelf. Wegkijken is zoooo makkelijk. En toch, dat durven ze nooit want voor je het weet zijn de banden van je auto lek of erger, word je in elkaar geslagen door dat soort tuig. Idem bij profclubs.

Joost

Well-known member
Moet de KNVB hier iets aan doen of de club zelf? Ik zeg de club zelf. Wegkijken is zoooo makkelijk. En toch, dat durven ze nooit want voor je het weet zijn de banden van je auto lek of erger, word je in elkaar geslagen door dat soort tuig. Idem bij profclubs.

Het is iets waar de club verantwoordelijk voor is.

In Belgi? delen ze flinke boetes uit voor zulke dingen. Daar bestaat nog zoiets als Sportleven, een wekelijks (inmiddels digitaal) blad waar alle informatie van de Bond in komt te staan. Dus ook alle boetes. Daar staat regelmatig in dat een ploeg boetes krijgt vanwege de houding van de ploeg, de houding van supporters en laatste zelfs iets omwille van social media.

zwammy

Well-known member
Kom kom, waar hebben we het over zeg. Helemaal niets gebeurt behalve teveel gezopen en een reclamebord dat omgevallen is.

zwammy

Well-known member
:D Man man man wat een dramaqueens bende gullie allemaal geworden zeg.

Bij het studentencorps met 400 man gebeurt meer.

Joost

Well-known member
Ik denk dat ze nog eens naar Oss gaan, daar hadden ze overal bier! Die gasten hebben hun hemel gevonden.

Forza AZ

Well-known member
Alle resultaten van Hoofdklasse/1e klasse zondag:

FC Boshuizen-FC Uitgeest 2-1 nv
VUC-DHC 2-3 nv
Nemelaer-Leones 1-2
Chevremont-Deurne 3-2
Rohda Raalte-BVC'12 4-1
VKW-Gomos 3-0

2e ronde (2 juni)
JOS Watergraafsmeer-Leones
SC Bemmel-FC Boshuizen
Moerse Boys-Vlissingen
Sneek Wit Zwart-DHC
TOP-Rohda Raalte
ZSV-Leonidas
De Bataven-VKW
Fortuna Wormerveer-Chevremont

Fregge

Well-known member
Fortuna Wormerveer - Chevremont. Lange busreis voor de Limburgers. Om precies te zijn 243 kilometer.

Fregge

Well-known member
En het wordt goed weer. Kan goed zijn dat het drukker is omdat mensen naar het strand willen.

Unnekuukse

Active member
De andere wedstrijd, Hoogland - Halsteren, eindigde in een 3-2 overwinning voor de thuisploeg. De Brabantse doelpunten kwamen van Jeroen Beerendonk - de 0-1 in de eerste minuut - en Nishant Jagernath.

Ik neem aan dat onze hoofdtrainer aandachtig toeschouwer is geweest bij deze wedstrijd...

Bovenaan