Het gedegradeerde Quick'20 won dan wel weer uit bij OFC (2-3)
Ik vond het de beste ploeg waar wij tegen hebben gespeeld. Tweemaal kansloos verloren. Goede spits, maar ook veel voetballend vermogen op middenveld.
Overigens geen club van onbesproken gedrag:
https://www.voetbal247.nl/knvb-neemt-ofc-onder-de-loep/
Het is bij OFC nogal afhankelijk van de vorm van de dag heb ik het idee. Ze kunnen heel goed voetballen (zie bijvoorbeeld de 3-0 overwinning tegen HHC in de beker), maar ze hebben ook onbegrijpelijke zeperds. Gek genoeg boekten wij altijd prima resultaten tegen OFC (zelfs een keer met 9 tegen 11 de overwinning uit het vuur gesleept). Dit voorjaar voor het eerst van ze verloren.
Voordeel voor ASWH kan zijn dat het een dubbele thuiswedstrijd wordt, als het lukt ??n of twee bussen fans mee te nemen, want een echt inspirerende omgeving is het niet in Oostzaan.
Dank voor de analyses heren. Ik zag wel dat OFC een bus wil vullen voor morgen, dus er zal toch wel enig publiek moeten zijn dan. Van ons gaat er wel wat volk mee zaterdag, normaal gesproken. Tenzij we morgen onverhoopt ruim verliezen, dan is de animo wellicht minder en blijft het bij de die-hards die er heel het jaar al zijn.
Beetje afhankelijk van het weer en het tijdstip waarop wij zelf donderdagochtend klaar zijn met trainen, wil ik ook proberen Unitas - SDO te bezoeken komende donderdag. Ben wel benieuwd wat de Gorcumers nog kunnen in deze nacompetitie.
En ik zag dat SC Feyenoord vandaag al speelt bij ACV. Gezien de opstelling zijn de Rotterdammers aardig op volle sterkte. ACV is wel een taai ploegje natuurlijk, zeker daar in Assen.
De Jodan Boys mogen ook vandaag al ballen tegen Sparta Nijkerk. Was wel een verrassing dat de Goudse ploeg de nacompetitie bereikte, dus die gaan er denk ik lekker onbevangen in. Bij Sparta Nijkerk zal er nog wel wat teleurstelling in de ploeg zitten.