Unnekuukse
Active member
Ik zie OJC echt niet zomaar winnen van Halsteren.
Ik wel. Die mannen weten namelijk w?l wat het is om netjes afscheid te nemen van hun club.
Ik zie OJC echt niet zomaar winnen van Halsteren.
Er zijn 4 herkansers in de derde divisie za + zo; Voor die 4 plekken die wegvallen komen er 3 terug; om de beloften, die helemaal niet staan te springen, meer ruimte te geven. Van die 4 herkansers kunnen er maximaal 2 terugkomen.
Voor 4 is geen plek.
Drie van de vier terug laten komen zou een extra wedstijd betekenen; waarin de verliezers van een eerdere ronde tegen elkaar moeten.
Ik denk dat ze daar niet aan wilden en daarom maar voor maximaal 2 hebben gekozen.
Dat betekent dan automatisch ook dat er een zaterdaghoofdklasser en zondaghoofdklasser sowieso bijkomt.
Maar dan krijg je iets asymetrisch. Je krijgt dan 2 herkansers die wel tegen elkaar kunnen spelen en 2 herkansers die dat niet kunnen.
Van OFC wordt volgens mij ook wel gezegd dat het los zand wordt zodra het tegenzit.
Wellicht dat Forza AZ het kan verifi?ren;
Op dit moment zijn er in de 3e Divisie 3 plekken die extra moeten worden ingevuld door Beloftenteams.
In de Hoofdklasse is er nog 1 plekje extra.
Wellicht denk ik nu te makkelijk maar dan kunnen we de finales in de nacompetitie voor promotie naar 3e Divisie toch overslaan?
Voor de 4 plekken in de Derde Divisie is nu inderdaad alleen Jong Almere zeker. Ik neem aan dat Jong Den Bosch ook wel naar de Derde Divisie wil, ondanks dat ze volgens de regels eigenlijk terug naar de Belofte-competitie zouden moeten. Er waren berichten dat Jong ADO Den Haag ook interesse had.
Geen idee wanneer de KNVB duidelijkheid geeft hoe ze een eventueel gat in de Derde Divisie gaat opvullen als ze minder dan 3 Beloftenteams weten te vinden.
Ja, bereiken mij ook wisselende verhalen. Ben erg benieuwd. Misschien dat onze andere zondagkenners hier nog een beeld van de ploeg kunnen schetsen?
Maar dan krijg je iets asymetrisch. Je krijgt dan 2 herkansers die wel tegen elkaar kunnen spelen en 2 herkansers die dat niet kunnen.
Ja, dat is zo. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Welke hoofdklassers wel en geen derde divisionist tegenkomt is dan weer niet helemaal willekeurig, toch?. De beste hoofdklasseperiodekampioenen komen geen derde divisionist tegen, maar alleen maar andere beste periodekampioenen. Of dat een voor- of nadeel is dat weet verder ook niemand.