Nacompetitie Topamateurs 2018-2019

JMD

Well-known member
Unitas won de eerste periode voordat Papendorp/Magreb er mee ophield/uit de competitie werd genomen. Vervolgens ging de 2e periode over speelrondes 16 t/m 30 en is er geen 3e periode.
Dat is iets dat Voetbal.nl niet aankan.

Aha, op die manier. Maar dan bestond periode 1 dus uit duel 1 t/m 12, en dan zijn speelronde 13 t/m 15 geen onderdeel van een periode?

Unregistere

Well-known member
Ronde 1 t/m 10. Maar JMD, als je vaker het topic over zondag B had gelezen, wist je al tijden dat de roodbroeken als promovendus zo knap de eerste periode pakten!! :p

JMD

Well-known member
Ronde 1 t/m 10. Maar JMD, als je vaker het topic over zondag B had gelezen, wist je al tijden dat de roodbroeken als promovendus zo knap de eerste periode pakten!! :p

:)

NO maakte me steevast uit voor 'zaterdaghater', maar ik heb meer interesse in de zaterdag dan de zondag, gezien de regio waar ik woon... Het enige wat ik van de zondag HK B weet is dat mijn collega bij Alphense Boys speelt, dat in die klasse speelt.

Unregistere

Well-known member
Eigenlijk meer een zondaghater dus. ;)

Overigens werken de plaatjes van Joost nu - tijdelijk? - niet en dat is wel jammer.

Joost

Well-known member
Dank, tinypic ga ik proberen. Vanavond de gehele bijgewerkte versie.

Gisteren de beslissingen op zaterdag en weinig veranderingen ten opzichte van een week eerder.
In 1C was er een nederlaag voor WNC waardoor GRC '14 op de slotdag de periode kon pakken, GRC '14 moest ook wel winnen want anders hadden ze nacompetitie tegen degradatie gespeeld.
In Noord wipt Noordscheschut op de slotdag nog over Balk heen in de 3e periode.

Forza AZ

Well-known member
Dank, tinypic ga ik proberen. Vanavond de gehele bijgewerkte versie.

Gisteren de beslissingen op zaterdag en weinig veranderingen ten opzichte van een week eerder.
In 1C was er een nederlaag voor WNC waardoor GRC '14 op de slotdag de periode kon pakken, GRC '14 moest ook wel winnen want anders hadden ze nacompetitie tegen degradatie gespeeld.
In Noord wipt Noordscheschut op de slotdag nog over Balk heen in de 3e periode.

Dat geeft deze indeling van de nacompetitie Hoofdklasse/1e klasse zaterdag:

1e ronde
1.CSV Apeldoorn-Roda'46
2.ARC-GRC 14
3.Sliedrecht-Honselersdijk
4.Oranje Nassau-DTS'35
5.Winsum-Noordscheschut
6.SHO-Heerjansdam
7.Go Ahead Kampen-AFC

2e ronde
A.winnaar 4-Nootdorp
B.winnaar 3-winnaar 1
C.Kloetinge-DETO
D.Spijkenisse-winnaar 5
E.winnaar 6-winnaar 2
F.Bennekom-winnaar 7

3e ronde
winnaar C-winnaar B
winnaar A-winnaar E
winnaar D-winnaar F

Forza AZ

Well-known member
Tweede/Derde Divisie

1e ronde
A.OSS 1920-Quick Boys
B.ASWH-OFC
C.Hoek-VVSB
D.GOES-FC Lienden

2e ronde
winnaar C-winnaar A
winnaar D-winnaar B

Derde Divisie/Hoofdklasse

1e ronde
A.Jodan Boys-Sparta Nijkerk
B.ACV-SC Feyenoord
C.Halsteren-Hoogland
D.Unitas-SDO

2e ronde
E.winnaar A-Eemdijk
F.winnaar B-Staphorst
G.winnaar C-JVC Cuijk
H.winnaar D-Gemert
I.SJC-rkav Volendam
J.OJC Rosmalen-Hoogeveen

3e ronde
winnaar I-winnaar E
winnaar H-winnaar F
winnaar J-winnaar G

Hoofdklasse/1e klasse zondag

1e ronde
1.FC Boshuizen-FC Uitgeest
2.VUC-DHC
3.Nemelaer-Leones
4.Chevremont-Deurne
5.Rohda Raalte-BVC'12
6.VKW-Gomos

2e ronde
A.TOP-winnaar 5
B.Moerse Boys-winnaar 1
C.SC Bemmel-Vlissingen
D.ZSV-Leonidas
E.JOS Watergraafsmeer-winnaar 3
F.Sneek Wit Zwart-winnaar 2
G.De Bataven-winnaar 6
H.Fortuna Wormerveer-winnaar 4

3e ronde
I.winnaar C-winnaar B
J.winnaar A-winnaar D
K.winnaar H-winnaar G
L.winnaar E-winnaar F

4e ronde
winnaar K-winnaar I
winnaar L-winnaar J

Joost

Well-known member
29znye.png

Unnekuukse

Active member
Begrijp ik goed dat als JVC Cuijk de 1e ronde (tegen winnaars Halsteren - Hoogland) overleeft, dan mogelijk OJC de tegenstander wordt? Is dat niet vreemd?

Jacco

Well-known member
Begrijp ik goed dat als JVC Cuijk de 1e ronde (tegen winnaars Halsteren - Hoogland) overleeft, dan mogelijk OJC de tegenstander wordt? Is dat niet vreemd?

Nee, is de bedoeling. Omdat er beloftenploegen in moeten stromen is het de bedoeling dat sowieso een derde divisionist degradeert.

JMD

Well-known member
Nee, is de bedoeling. Omdat er beloftenploegen in moeten stromen is het de bedoeling dat sowieso een derde divisionist degradeert.

Toch blijft het vreemd dat de 'herkansers' uit beide 3e divisies elkaar tegen kunnen komen (want bij de zaterdag is het hetzelfde) en is dus sowieso 1 nieuwkomer is omdat die niet 1 3e divisionist tegenkomt.

Bovenaan