Nacompetitie Topamateurs 2018-2019

Unnekuukse

Active member
Dat is inderdaad ook vrij bijzonder. Het laatste bericht naar buiten was dat ze contact hadden gezocht met de KNVB.

Begrijp dat spelers, staf en bestuur de kans voorbij hebben laten gaan om op waardige wijze afscheid te nemen van het topamateurvoetbal. Jammer.

Laat ik het wel doen en iedereen op dit forum danken voor de vaak interessante opvattingen, leuke nieuwtjes en boeiende discussies. Veel succes in de komende jaren.
Graag zou ik schrijven dat we 'elkaar wellicht weer gaan tegenkomen', maar dat lijkt me -helaas- een illusie.

Het ga jullie goed!

Fregge

Well-known member
Ik ben net terug van OJC - Hoogeveen. 2-0 voor OJC. Vond Hoogeveen het betere veldspel hebben maar die konden dat niet omzetten in kansen.

Sjorro

Active member
Begrijp dat spelers, staf en bestuur de kans voorbij hebben laten gaan om op waardige wijze afscheid te nemen van het topamateurvoetbal. Jammer.

Laat ik het wel doen en iedereen op dit forum danken voor de vaak interessante opvattingen, leuke nieuwtjes en boeiende discussies. Veel succes in de komende jaren.
Graag zou ik schrijven dat we 'elkaar wellicht weer gaan tegenkomen', maar dat lijkt me -helaas- een illusie.

Het ga jullie goed!

Het gaat niet zo best met onze buur-verenigingen, voorlopig geen derby's ........

bqandy

Well-known member

Het ga jullie goed!

Jammer dat het zo moest lopen. Dank je voor je bijdrages.

Unregistere

Well-known member
De gezonde spanning begint hier toch wel al aardig toe te nemen voor morgen. Gisteren een rustige training ter voorbereiding op de return in Lienden. Geen blessures, op de al langer geblesseerden na, geen schorsingen. Dat is wel prettig. FC Lienden mist wel een speler wegens een schorsing, al vond ik dat zeker niet de beste man, maar goed. Ze hebben nu nog 14 spelers over als alle verhalen kloppen, waaronder twee goalies.

Hierbij nog de beelden van woensdagavond. Blijft een raar zwabberdoelpunt:

En RTV Rijnmond, nu ineens wel aanwezig, had een stagiaire gestuurd - tenminste, dat hoop ik maar - en die deed op de valreep nog even een poging om het ongemakkelijkste interview van het seizoen te doen met onze captain:

Nou ja, toch leuk dat ze er waren, zullen we maar zeggen!

Live-uitzending op Fox gaat overigens niet door, omdat Quick Boys weigerde medewerking te verlenen. Dit was voor de zender wel een voorwaarde, ze wilden beide duels laten zien. Dus helaas.

Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Zoals ik eigenlijk wel had gedacht wordt de plek van JVC Cuijk ingevuld vanuit Zuid2. Er promoveren dus 2 clubs uit de 2e klasse naar de 1e klasse zo valt te zien uit een tweet van SSS '18.

Dat betekend dus ook dat er de verliezend finalisten van de nacompetitie hoofd/1e klasse een extra kans krijgen, maar de details daarvan heb ik nog niet gezien.

JMD

Well-known member
FOX heeft gisteren ook niks uitgezonden... En ik zie nog niks gepland staan voor komende week bij ze vwb de 2e divisie.

Klopt, de halve finale zonden ze niet uit. De heenduels woensdag ook niet, maar beide returns komen zaterdag wel live op televisie.

Ik zie niks op FOX nu... Zenden dus niks live uit, en Quick Boys kon dus zelf de aanvangstijd bepalen. :p

ASWH overigens op 0-1 bij Lienden.

bqandy

Well-known member
Gefeliciteerd Unregistere!

Staphorst en Gemert spelen de finale tegen elkaar om een plek in de derde divisie. Wonnen beide weer overtuigend.
Gemert - SDO 4-0
Feyenoord - Staphorst 0-4

Unregistere

Well-known member
Ik zie niks op FOX nu... Zenden dus niks live uit, en Quick Boys kon dus zelf de aanvangstijd bepalen. :p

ASWH overigens op 0-1 bij Lienden.

Stond al in mijn vorige post, Quick Boys heeft de live uitzending verpest door niet mee te werken, waardoor Fox is afgehaakt.

Maar who cares? Promotie!!! Samba Sam van de Kreeke!!!!

Nu zingend in de bus en dan de kantine in. Ongekend dit! Maar wel echt dik en dik verdiend over deze twee duels.

En bqandy en Joost bedankt voor de felicitaties. :duim:

Abubakari

Well-known member
Gefeliciteerd Unregistere, tweede divisie, wie had dat verwacht? Veel plezier vanavond en volgens seizoen.

Bovenaan