Nacompetitie topamateurs 2017/18

Arjen

Member
Alcides wint. Gefeliciteerd, mannen! Welkom terug. :duim:

Hallo Arjen, nog van harte gefeliciteerd. Wanneer de tegenstander altijd beter is kun je niet promoveren. Je kunt wel eens geluk hebben , maar niet elke week. Alcides was dit seizoen een eenheid, goede mix van jong en ervaring en dodelijk op de juiste momenten. Ook met het beleid wat Alcides een paar jaar geleden heeft ingezet kun je ver komen. Het is niet altijd oogstrelend maar uiteindelijk gaat het om de winst. Geniet van dit mooie weekend . A1 naar de de derde divisie, B1 kampioen, ook naar divisie en het was Vaderdag, wat wil je nog meer.
Ook jij als ras-Alcideaan gefeliciteerd Mug.
En ik ben het met je eens. Je kunt niet het hele seizoen alleen maar geluk hebben. Ik zag ook een (h)echt team. Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan. Wij mogen best trots zijn!
 

de waan

Well-known member
En ook nog het kaartje voor de zondaghoofdklasse. De clubs zijn dit keer wat mooier verdeeld over het land, zodat de clubs uit het Noorden waarschijnlijk niet meer richting Zuid Holland hoeven. Wel zijn er verschillende manieren om de grens te leggen. Magreb en De Meern kunnen bijvoorbeeld ook naar Noord en AWC naar Zuid. Verder is het ook nog de vraag wie de 32e club wordt: DEM (Beverwijk) of HVCH (Heesch).

pgzch2jdvxm.54.56.png
 

Unregistere

Well-known member
Het zou niet onlogisch zijn als IFC nu wel bij de meer westerse clubs komt. Dan hebben ze ook nog eens een soort 'derby' met Unitas en met Leonidas.

En natuurlijk ook nog de hartelijke felicitaties aan Mug en Arjen vanwege de promotie van Alcides! :duim:
 

de waan

Well-known member
De KNVB heeft bij de indelingen ook de laatste jaren toch steeds consequent de clubs uit het district Oost ingedeeld in de Hoofdklasse A. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar nu van afwijken, vooral omdat het nu vrij logisch is dat te doen.
 

Forza AZ

Well-known member
Toch vreemd dat spelers hun vakantie al zo vroeg plannen. Nacompetities kunnen altijd uitlopen, dus dan neem je dat risico toch niet door direct een vakantie te plannen.
 

Joost

Well-known member
Dat gedoe bij HSV Heiloo begint ook lekker lang te duren. Assendelft wacht al sinds 10 juni op een tegenstander in de finale maar er moet eerst nog een halve finale gespeeld worden.
 

JMD

Well-known member
Dat gedoe bij HSV Heiloo begint ook lekker lang te duren. Assendelft wacht al sinds 10 juni op een tegenstander in de finale maar er moet eerst nog een halve finale gespeeld worden.

Morgen schijnt de beslissing van de KNVB te komen. Echt irritant lang inderdaad, en dat voor iets wat eind mei al bekend was.
 

Sensini

Active member
Dat gedoe bij HSV Heiloo begint ook lekker lang te duren. Assendelft wacht al sinds 10 juni op een tegenstander in de finale maar er moet eerst nog een halve finale gespeeld worden.

De zaak Zaanlandia-HSV wordt morgenavond behandeld. Ik weet niet of de uitspraak nog diezelfde avond is.
 

Forza AZ

Well-known member
Dat gedoe bij HSV Heiloo begint ook lekker lang te duren. Assendelft wacht al sinds 10 juni op een tegenstander in de finale maar er moet eerst nog een halve finale gespeeld worden.

En mocht HSV bestraft worden ook nog eerst een herhaling van de kwartfinale tussen Hillegom en Kolping Boys.
 

Unregistere

Well-known member
Toch vreemd dat spelers hun vakantie al zo vroeg plannen. Nacompetities kunnen altijd uitlopen, dus dan neem je dat risico toch niet door direct een vakantie te plannen.

Tja, het zijn wel spelers in de eerste klasse, dat is al bijna een feestniveau. Dus aan de ene kant snap ik het wel. Denk dat ze niet voorzien hadden dat het zo lang door zou gaan.
 

JMD

Well-known member
En mocht HSV bestraft worden ook nog eerst een herhaling van de kwartfinale tussen Hillegom en Kolping Boys.

Is dat laatste zo?? Zullen de spelers van Hillegom blij mee zijn, die hebben sinds 3 juni volgens mij niet meer getraind en een aantal zijn op vakantie.

Overigens vraag ik me af of HSV Heiloo nou echt iets fout gedaan hebben. Het werd al eerder aangehaald, maar Heerenveen werd ook niet gestraft in 2012 toen het van Feyenoord verloor. Je moet er als KNVB voor zorgen dat dit soort dingen niet kunnen gebeuren, dus die laatste speelronde gewoon niet meer meetellen voor een periode.
 

Joost

Well-known member
Is dat laatste zo?? Zullen de spelers van Hillegom blij mee zijn, die hebben sinds 3 juni volgens mij niet meer getraind en een aantal zijn op vakantie.

Overigens vraag ik me af of HSV Heiloo nou echt iets fout gedaan hebben. Het werd al eerder aangehaald, maar Heerenveen werd ook niet gestraft in 2012 toen het van Feyenoord verloor. Je moet er als KNVB voor zorgen dat dit soort dingen niet kunnen gebeuren, dus die laatste speelronde gewoon niet meer meetellen voor een periode.

Er zit wel een heel groot verschil tussen de wedstrijd van Heerenveen en die van HSV. Heerenveen schoot niet de bal in eigen doel.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik had het erover dat Hillegom dan nog mee zou mogen doen. Dat zou ik gek vinden. Zijn met 0-5 weggespeeld.

Door een club die dan niet mee zou hebben mogen doen. Zou toch ook raar zijn als Kolping Boys dan direct in de halve finale mag beginnen.
 
Bovenaan