Nacompetitie topamateurs 2017/18

Mug

Member
Ik plaats het maar op deze pagina. Vanmiddag om 14.00 uur , in Meppel , bij AlCIDES , voor een plek in de Hoofdklasse , AlCIDES - BEM Beverwijk.
 

Unregistere

Well-known member
Lekkere hoofdklasse wordt dat hoor. Komend seizoen misschien toch maar af en toe eens buurten bij CSV Apeldoorn.

De andere afdeling wordt ook niet verkeerd. Ter Leede, FC Rijnvogels, een prima promovendus als SC Feyenoord en dan natuurlijk degradant Capelle en de eveneens gedegradeerde miljoenenploeg van Spijkenisse er nog bij. Mogelijk dan ook nog Brielle of XerxesDZB voor het 'derbygehalte'.

Blijft trouwens toch wel een gek idee, Capelle in de hoofdklasse. Al is het ook weer niet heel verbazend gezien het seizoen en eigenlijk ook al vorig seizoen. Zelfs Timmers heeft ze niet meer kunnen redden toen hij halverwege instapte.
 

de waan

Well-known member
Dit zal het wel worden voor de hoofdklassen. In A komt dan Brielle, Sportlust of Xerxes er nog bij.

Enige variant die ik me nog kan bedenken is DUNO naar A en Volendam naar B.

xp602ly3.jpg
 

Unregistere

Well-known member
Dit zal het wel worden voor de hoofdklassen. In A komt dan Brielle, Sportlust of Xerxes er nog bij.

Enige variant die ik me nog kan bedenken is DUNO naar A en Volendam naar B.

xp602ly3.jpg

Lijkt mij ook de meest logische. Ze hoeven ook niet meer met een Amsterdamse club te schuiven vanwege sentimenten, want Swift kan gewoon in de regio Rotterdam voetballen.
 

Mug

Member
Ik neem de felicitaties met graagte in ontvangst. " De tegenstander is altijd beter, We hebben maar een matige ploeg, tis niet best." We zijn gewoon gepromoveerd potverdorie!

Hallo Arjen, nog van harte gefeliciteerd. Wanneer de tegenstander altijd beter is kun je niet promoveren. Je kunt wel eens geluk hebben , maar niet elke week. Alcides was dit seizoen een eenheid, goede mix van jong en ervaring en dodelijk op de juiste momenten. Ook met het beleid wat Alcides een paar jaar geleden heeft ingezet kun je ver komen. Het is niet altijd oogstrelend maar uiteindelijk gaat het om de winst. Geniet van dit mooie weekend . A1 naar de de derde divisie, B1 kampioen, ook naar divisie en het was Vaderdag, wat wil je nog meer.
 
Bovenaan