Nacompetitie topamateurs 2017/18

Joost

Well-known member
De tweet is inmiddels verwijdert.

De aanvoerder van Be Quick had Franse een niet zo fraai berichtje gestuurd.
 

Fregge

Well-known member
De tweet is inmiddels verwijdert.

De aanvoerder van Be Quick had Franse een niet zo fraai berichtje gestuurd.

De tweet staat er nog gewoon? Dit werd er gestuurd:

DfW4trNWsAAL1MP.jpg


Mocht de afbeelding ineens niet meer beschikbaar zijn: "Bedankt voor het aannaaien van twee tegengoals vriend!! Je zult het zondag zwaar krijgen. Jij maakt mij zo kwaad he. Geen genade voor jou en je Zeeuwse vriendjes..."
 

JMD

Well-known member
Zag de rectificatie op VidBs inderdaad. Leek me al niets voor Polak om dat te verzinnen.

En verder: met Noordwijk, Quick Boys en FC Lisse in die 3e divisie zaterdag wordt dit voor SJC natuurlijk een heel aantrekkelijke divisie om te spelen, veel derby's.
 

Unregistere

Well-known member
En verder: met Noordwijk, Quick Boys en FC Lisse in die 3e divisie zaterdag wordt dit voor SJC natuurlijk een heel aantrekkelijke divisie om te spelen, veel derby's.

Wel mooi, op Facebook van VidBs stond er ook een stukje over met de vraag of het verstandig zou zijn. Reageert onze Niels op dat hij woensdag iets heel anders heeft gehoord van de hoofdtrainer van SJC. Mooi, zou hij dus vlakbij mij hebben gestaan toen wij - degenen waarmee ik was en ik - er met Sjaak over gesproken hebben? Jammer, dan had ik hem dus kunnen ontmoeten!!!!

De tweet staat er nog gewoon? Dit werd er gestuurd:

DfW4trNWsAAL1MP.jpg


Mocht de afbeelding ineens niet meer beschikbaar zijn: "Bedankt voor het aannaaien van twee tegengoals vriend!! Je zult het zondag zwaar krijgen. Jij maakt mij zo kwaad he. Geen genade voor jou en je Zeeuwse vriendjes..."

Niet zo handig van Talens in die zin dat je weet dat zoiets ook wel bekend zal worden. Aan de andere kant snap ik hem ook wel weer, voor Be Quick was het donderdagavond wel erg frustrerend natuurlijk.
 

bqandy

Well-known member
De tweet was vooral niet handig, omdat je een paar dagen later hoofdklasser bent. :)
Verder een hele vriendelijke jongen die Robert.
 

bqandy

Well-known member
Ik lees op twitter van de elftalleider (?) een reactie die boekdelen spreekt:

al veel meegemaakt. maar deze degradatie raakt me echt. al vele tranen... Als het alleen aan de kwaliteiten had gelegen... te veel tegenwerking gehad dit jaar om het te voorkomen. Aan spelersgroep en staf heeft het niet gelegen!!!! Hoop dat mensen die dit aangaan stoppen!

Tijd voor een onderzoek zou ik zeggen....................



Dat is toch al lang duidelijk. Prioriteit bestuur lag/ligt niet bij het eerste.
 

JMD

Well-known member
Capelle - Ajax Amateurs om 1 plaats in de 3e divisie zaterdag wordt a.s. zaterdag gespeeld bij Alphense Boys.
 

de waan

Well-known member
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat de zondagclubs niet veel meer stampei maken hierover.
 

Mug

Member
Gaat Alcides ook weer bij de topamateurs aansluiten? a.s. zondag , 14.00 uur. Alcides _ Rkhvv Bem Beverwijk. Hoofdklasse kan weer interessant worden met Be Quick , Achilles , Hoogeveen , MSC en evt Alcides.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Capelle - Ajax Amateurs om 1 plaats in de 3e divisie zaterdag wordt a.s. zaterdag gespeeld bij Alphense Boys.

Terrein al bekend, da's weer eens wat anders dan met geblindeerde bussen naar een geheime locatie rijden. Hebben ze bij Capelle geen beste herinneringen aan.

Trainer Ron Timmers was in de krant vrij meedogenloos over zijn team. 'Elf lieve jongetjes die lekker een potje wilden voetballen' en 'ze vinden festivals en vakanties belangrijker', waarna hij ook als eerste op 't Slot het 'verboden woord' hoofdklasse in de mond nam. Mogelijk nog een ultieme poging om de boel op scherp te krijgen voor zaterdag tegen Ajax.
 

Jacco

Well-known member
Best bijzonder die nacompetitiewedstrijden.

Veel publiek, goede omstandigheden (veel zon), ploegen die tot het uiterste gaan, spanning en bijzondere (avond)wedstrijden.

Het heeft mij ook verleid om weer te kijken. Eigenlijk vind ik het ook jammer dat de nacompetitiewedstrijden om het algeheel amateurkampioenschap zijn afgeschapt. Dat waren ook altijd aantrekkelijke wedstrijden.
 

JMD

Well-known member
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat de zondagclubs niet veel meer stampei maken hierover.

Inderdaad. Was het nou een 'echte' zaterdagploeg geweest die zich had teruggetrokken, oke. Maar voor hetzelfde geld was Jong Twente op zondag ingedeeld en dan had zpndag dus een extra plaats gehad. EN dan waren de Noordoostertjes van deze wereld echt boos geworden. Iedereen is tegen ons, Vd Zee = zondagman enz.
 

Forza AZ

Well-known member
Inderdaad. Was het nou een 'echte' zaterdagploeg geweest die zich had teruggetrokken, oke. Maar voor hetzelfde geld was Jong Twente op zondag ingedeeld en dan had zpndag dus een extra plaats gehad. EN dan waren de Noordoostertjes van deze wereld echt boos geworden. Iedereen is tegen ons, Vd Zee = zondagman enz.

Zo werkt het nu eenmaal. Volgens mij zou een club uit bijvoorbeeld West II die zich terugtrekt terwijl ze in de 1e klasse A (= West I) spelen ook worden opgevuld via de nacompetitie van West I (1A, 2A, 2B).
 

Unregistere

Well-known member
Klopt. Anders blijf je bezig met nacompetities tussen lucky losers. Al had je in dit geval nog kunnen zeggen dat het 'een derde divisie plek' is, omdat ze toch gaan schuiven. Maar ja, wat had je dan gekregen? Eerst een halve finale Capelle - Ajax en een halve finale Be Quick 1887 - Halsteren en dan de winnaars tegen elkaar? Duurt allemaal wel erg lang dan. Sowieso was heel Capelle dan op vakantie geweest of bij een festival. :p
 

de waan

Well-known member
Het staat gewoon niet duidelijk in de reglementen, dat is zelfs door KNVB-mensen zelf erkend en aangekaart. Dat het te lang gaat duren is geen argument. Hadden ze desnoods een toernooitje kunnen organiseren met wedstrijden van 45 minuten of zo.

Maar goed, als het Be Quick en Halsteren niet boeit, wie ben ik dan om me daar druk om te maken.
 

Unregistere

Well-known member
Vraag me af of ze hier bij Halsteren ?berhaupt over nagedacht hebben. Toch een ambitieuze club, dus zo gek zou het niet zijn als ze een poging wagen.
 
Bovenaan