Nacompetitie topamateurs 2017/18

Abubakari

Well-known member
Erwin Franse wordt gestraft door de voetbalgoden. De gevaarlijkste aanvaller van GOES, die donderdag een stiekem doelpunt maakte tegen Be Quick 1887, moet binnen een kwartier gewisseld worden wegens een hamstringblessure. Het staat nog 0-0.

Ik zat voor rust tussen een boel Zeeuwen, toen Franse geblesseerd lag vroeg ik of dat het valsspelertje was. Ze gingen helemaal los . Was een slimmigheidje en 4 man arbiters die niks zien en hap hap hap. :D
God straft meteen zei ik daarna, viel ook niet zo goed bij de Zeeuwen. Verder was het gezellig hoor.:eek:

Dik verdiende zege ook voor GOES, BQ1887 was helemaal niks vanmiddag.
 

Unregistere

Well-known member
GOES naar zaterdag?

Denk ik niet, maar dat zou ze wel een derby kunnen opleveren met Hoek. Verder schieten ze er weinig mee op om voor de zaterdag te kiezen.

Ik zat voor rust tussen een boel Zeeuwen, toen Franse geblesseerd lag vroeg ik of dat het valsspelertje was. Ze gingen helemaal los . Was een slimmigheidje en 4 man arbiters die niks zien en hap hap hap. :D
God straft meteen zei ik daarna, viel ook niet zo goed bij de Zeeuwen. Verder was het gezellig hoor.:eek:

Dik verdiende zege ook voor GOES, BQ1887 was helemaal niks vanmiddag.

Goed verhaal :D!

Maar ik vind ook dat het geen toeval kan zijn dat uitgerekend Franse een blessure oploopt.
 

Abubakari

Well-known member
Nee is het ook niet, misschien wel leuker ook met clubs die wat dichterbij spelen en met de leegloop bij BQ1887 in het achterhoofd misschien zelfs wel beter.
Ik denk dat bqandy de klap wel vlot verwerkt heeft.
 

Unnekuukse

Active member
Hoofdklasse/1e klasse zondag:

Rood Wit W-Hoogland 1-2
JOS Watergraafsmeer-HVCH 1-2
DEM-VOC 4-0
Alcides-Rohda Raalte 2-1

Finales (17 juni):

Hoogland-HVCH
Alcides-DEM

Toch weer razendknap van Maarten van Vugt. Eerder succesvol trainer bij onder meer TOP, JVC Cuijk en Oss?20, nu op drempel van hoofdklasse met HVCH.
 

bqandy

Well-known member
Ik heb hem wel eens ergens ontmoet ;) ..... die heeft geen professionele hulp nodig hoor!

Haha. Beetje nuchter blijven is altijd goed. Maar wel jammer dit. Maar zoals Abu al zei: Het zat er niet in vandaag:
Verslag: https://www.tweenul.nl/nieuws/quick-1887-degradeert-na-nederlaag-tegen-goes

Volgende week maar eens buurten in Meppel om te kijken of er een feestje gevierd kan worden.
Dan hebben we met Alcides, MSC, Hoogeveen, Achilles 1894 en Be Quick 1887 best een leuk stelletje bij elkaar in het noorden volgend seizoen.
 

de Kok

Member
Haha. Beetje nuchter blijven is altijd goed. Maar wel jammer dit. Maar zoals Abu al zei: Het zat er niet in vandaag:
Verslag: https://www.tweenul.nl/nieuws/quick-1887-degradeert-na-nederlaag-tegen-goes

Volgende week maar eens buurten in Meppel om te kijken of er een feestje gevierd kan worden.
Dan hebben we met Alcides, MSC, Hoogeveen, Achilles 1894 en Be Quick 1887 best een leuk stelletje bij elkaar in het noorden volgend seizoen.

Ik zou niet weten of Be Quick daarin een rol van betekenis kan gaan spelen

Gewoon het gevolg van al 2 jaar wanbeleid van het huidige bestuur. Totaal geen gevoel bij de behoeften van topamateurvoetbal en totaal geen waardering voor de selectie. Nooit belangstelling getoond.
Ik sprak vandaag een paar vertrekkende spelers en die zijn en waren er helemaal klaar mee.
Veel waardering is er wel voor een paar zoals men zei clubiconen. die wel alles met de club uit de kast wisten te halen.
Be Quick op een helled vlak?

Hoe ziet de selectie er uit volgend seizoen Andy?
 

bqandy

Well-known member
Ik zou niet weten of Be Quick daarin een rol van betekenis kan gaan spelen

Gewoon het gevolg van al 2 jaar wanbeleid van het huidige bestuur. Totaal geen gevoel bij de behoeften van topamateurvoetbal en totaal geen waardering voor de selectie. Nooit belangstelling getoond.
Ik sprak vandaag een paar vertrekkende spelers en die zijn en waren er helemaal klaar mee.
Veel waardering is er wel voor een paar zoals men zei clubiconen. die wel alles met de club uit de kast wisten te halen.
Be Quick op een helled vlak?

Hoe ziet de selectie er uit volgend seizoen Andy?

Vijf blijvers, vijf A-junioren en vijf nieuwkomers. Moet nog wat bij dus. We hebben nog een week.
 

de Kok

Member
Vijf blijvers, vijf A-junioren en vijf nieuwkomers. Moet nog wat bij dus. We hebben nog een week.

Ik lees op twitter van de elftalleider (?) een reactie die boekdelen spreekt:

al veel meegemaakt. maar deze degradatie raakt me echt. al vele tranen... Als het alleen aan de kwaliteiten had gelegen... te veel tegenwerking gehad dit jaar om het te voorkomen. Aan spelersgroep en staf heeft het niet gelegen!!!! Hoop dat mensen die dit aangaan stoppen!

Tijd voor een onderzoek zou ik zeggen....................


 

Jacco

Well-known member
Heb de wedstrijd Quick'20-Halsteren gezien, een van de meest intense wedstrijden die ik ooit heb gezien. Heb er van genoten!

Twee ploegen die er echt vol voor gingen; Halsteren bracht ook fanatieke supporters mee.

Het was ook zo'n beetje het hele seizoen Quick'20 in ??n wedstrijd. Goed spelen, maar toch achterkomen tegen de ploeg die het catenaccio had kunnen uitvinden.

Voetballend zag het er best goed uit, maar Halsteren profiteerde goed van de ruimte.
Maar dan toch nog indrukwekkend terugkomen, de wedstrijd bijna afgemaakt in reguliere tijd, wat dan weer net niet lukt, dankzij de echt geweldige keeper van Halsteren. In de tweede verlenging kwam het met deze wedstrijd en met seizoen van Quick'20 toch nog goed. Heb er een schorre stem van overgehouden.


Kantelpunt van de wedstrijd was een eigenaardig eigen doelpunt. Onder druk van Quick''20 aanvaller verdedigde een halsteren speler met een soort achterwaartse volley, maar zijn keeper stond niet in de goal. Daarna werd Quick steeds gevaarlijker, op momenten dat ik dacht "roei die bal maar gewoon weg", kwamen de meest prachtige voetballende oplossingen, kreeg het achterin beter vat op de bovengenoemde "slang" en de ongenaakbare verdediging van Halsteren begon steeds meer te kraken..
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan