Nacompetitie topamateurs 2017/18

Unnekuukse

Active member
Onverdiend... Het is in iedergeval geen wereldploeg waar we van verliezen. Geen aanwinst voor 2e divisie. Maar dat waren wij ook niet geweest...
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik heb voor TEC na rust via twitter wel een kans of 15 voorbij zien komen.
Hij wil er blijkbaar niet en dus waarschijnlijk zo verlengen.
 

Abubakari

Well-known member
Volgens mij tegen Noordscheschut.

Klopt, konden ze kampioen worden. Normaal gaan er hooguit 15 mensen mee naar uitwedstrijden. Paar oude clubmensen, wat familie van spelers. Maar bij belangrijke wedstrijden worden er bussen geregeld en dan gaan er opeens allemaal andere mensen mee. Was eerder bij Genemuiden voor de beker ook al, ontstond er ook trammelant.
 

Unnekuukse

Active member
Vier wedstrijden alles gegeven, keihard geknokt, af en toe een beetje geluk en af en toe simpele pech. Het was een mooie nacompetitie voor JVC Cuijk. Uiteindelijk levert het niet de onvoorspelde promotie op, maar ik denk dat er in Cuijk verder niemand wakker van ligt.
In jaren niet meer zo trots geweest op onze ploeg.

Volgend jaar weer HSC, Hercules, TEC en OJC, maar ook Oss'20, wellicht Achilles'29 en hopelijk Quick20 en Be Quick. Wij verheugen ons er op. Hopelijk worden het weer leuke zondagmiddagen.
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
SteDoCo op 0-3, dus ook deze divisieploeg degradeert.
Capelle heeft nog wel een herkansing vanwege het terugtrekken van Jong Twente. Volgende week Capelle-Ajax amateurs voor de opengevallen plek in de Derde Divisie zaterdag.
 

Forza AZ

Well-known member
Hoofdklasse/1e klasse zaterdag:

2e ronde
DETO Twenterand-VV Groningen 2-0 nv
Huizen-XerxesDZB 0-4
Kloetinge-Sportlust'46 1-1 pen 3-4
Montfoort-WHC 0-3
3e ronde
Brielle-Flevo Boys 1-4

Huizen gedegradeerd, Flevo Boys gepromoveerd, Brielle naar herkansing


Programma 16 juni:

3e ronde
DETO Twenterand-XerxesDZB
Sportlust'46-WHC
 

Unregistere

Well-known member
Capelle heeft nog wel een herkansing vanwege het terugtrekken van Jong Twente. Volgende week Capelle-Ajax amateurs voor de opengevallen plek in de Derde Divisie zaterdag.

Moeten ze wel beter voor de dag komen dan vanmiddag. Omdat er op de Familiedag bij ASWH niet echt een middagprogramma was, zijn we met een man of tien toch nog naar 't Slot gereden voor Capelle - SteDoCo. Hoewel Capelle dinsdag beduidend sterker was dan de ambitieuze hoofdklasser, uitte trainer Ron Timmers vooraf toch al zijn twijfels. Hij vond het allemaal te onvoorspelbaar wat zijn team de laatste tijd liet zien. Ik snap nu wel wat hij bedoelt. Het begin was nog best okee en als Capelle de 1-0 maakt, winnen ze denk ik gewoon. Maar dat deden ze niet en SteDoCo, dat ook bepaald niet overtuigend voetbalde, scoorde wel. Daarna ging er bij Capelle wel heel erg veel mis en zeker na de 0-2, toen ze dus moesten scoren, stortte het volledig in. De wissels brachten ook geen nieuw elan, maar leken de ploeg juist te verzwakken. Er was geen plan meer en SteDoCo hield simpel stand, loerend op de counter. Uiteindelijk viel zelfs de 0-3 en was het klaar.

Ben benieuwd of Capelle zich nog kan oprichten, want het was wel echt heel matig vandaag. De tactiek werkt ook duidelijk alleen als ze niet zelf het spel hoeven te maken, want de snelle aanvallers hebben ruimte nodig en die gaf SteDoCo amper weg. Bovendien schijnen er spelers op vakantie te gaan deze week, dus is nog maar de vraag wie ze allemaal kunnen opstellen. Maar daar zal Ajax mogelijk ook last van hebben.
 

Unregistere

Well-known member
Vier wedstrijden alles gegeven, keihard geknokt, af en toe een beetje geluk en af en toe simpele pech. Het was een mooie nacompetitie voor JVC Cuijk. Uiteindelijk levert het niet de onvoorspelde promotie op, maar ik denk dat er in Cuijk verder niemand wakker van ligt.
In jaren niet meer zo trots geweest op onze ploeg.

.

Jammer man, maar toch een mooie serie geweest voor jullie zo uiteindelijk. Is ook wat waard!

Verder wel echt heel gaaf dat Scheveningen promoveert. Ging niet makkelijk zo te lezen, de kansen die Scheveningen zelf woensdag verprutste liet TEC nu liggen. Maar een geweldige beloning voor een bijzonder seizoen van Scheveningen. Hebben zelfs even laatste gestaan! En dan winnen ze ineens alles, eindigen zowel in de tweede als derde periode bovenaan en maken het met een heel krappe groep ook nog eens af in de nacompetitie. Gun ik ze van harte, al is het jammer dat we daardoor wel een leuke tegenstander minder hebben in de derde divisie zaterdag.
 

Unregistere

Well-known member
Ach joh. Die trainers bellen wat met elkaar af voor info over de tegenstander. Maar wat weet vd Weij over Flevo Boys? (Nieuwe club van BQ1887 trainer Waalderbos).
Inne Schotanus is daar nu trainer. Pas maar op. Friese trainers onder elkaar....... Valse info..... :)

Denk dat het inderdaad valse info geweest is, haha. Al begon Brielle nog goed, maar uiteindelijk dik verloren. Gaan nu de dubbele herkansing in, maar de trainer is dan zelf al op vakantie en de halve selectie ook.... Kan nog aardig worden dus.

Knap werk van XerxesDZB tegen Huizen. Lijkt er op dat Joop Hiele misschien toch nog afscheid neemt met een promotie. Of de Rotterdammers iets te zoeken hebben in de hoofdklasse is de vraag, want de halve selectie vertrekt. Maar goed, dat zien ze dan later wel. En eerst nog maar van DETO zien te winnen uiteraard.
 

de waan

Well-known member
Jaja, ik zal nooooit meer iets posten op basis van een tweetje van Leon ten Voorde. Wijze les voor mij.
 

Joost

Well-known member
Klopt, konden ze kampioen worden. Normaal gaan er hooguit 15 mensen mee naar uitwedstrijden. Paar oude clubmensen, wat familie van spelers. Maar bij belangrijke wedstrijden worden er bussen geregeld en dan gaan er opeens allemaal andere mensen mee. Was eerder bij Genemuiden voor de beker ook al, ontstond er ook trammelant.

Dat zie je toch echt verkeerd, die mensen zijn er volgens de voorzitter heel vaak.
 
Bovenaan