Unnekuukse
Active member
1-3. Het zit er niet meer in
Volgens mij tegen Noordscheschut.
Ik heb voor TEC na rust via twitter wel een kans of 15 voorbij zien komen.
Hij wil er blijkbaar niet en dus waarschijnlijk zo verlengen.
Capelle heeft nog wel een herkansing vanwege het terugtrekken van Jong Twente. Volgende week Capelle-Ajax amateurs voor de opengevallen plek in de Derde Divisie zaterdag.SteDoCo op 0-3, dus ook deze divisieploeg degradeert.
Capelle heeft nog wel een herkansing vanwege het terugtrekken van Jong Twente. Volgende week Capelle-Ajax amateurs voor de opengevallen plek in de Derde Divisie zaterdag.
Vier wedstrijden alles gegeven, keihard geknokt, af en toe een beetje geluk en af en toe simpele pech. Het was een mooie nacompetitie voor JVC Cuijk. Uiteindelijk levert het niet de onvoorspelde promotie op, maar ik denk dat er in Cuijk verder niemand wakker van ligt.
In jaren niet meer zo trots geweest op onze ploeg.
.
Ach joh. Die trainers bellen wat met elkaar af voor info over de tegenstander. Maar wat weet vd Weij over Flevo Boys? (Nieuwe club van BQ1887 trainer Waalderbos).
Inne Schotanus is daar nu trainer. Pas maar op. Friese trainers onder elkaar....... Valse info.....
De supporters van VV Groningen schijnen zich op dit moment te misdragen bij DETO. Wedstrijd gestaakt.
Was daar niet al eerder wat om te doen?
Vjenne Rednex schijnen ook niet bepaald onschuldig te zijn geweest in deze....
Klopt, konden ze kampioen worden. Normaal gaan er hooguit 15 mensen mee naar uitwedstrijden. Paar oude clubmensen, wat familie van spelers. Maar bij belangrijke wedstrijden worden er bussen geregeld en dan gaan er opeens allemaal andere mensen mee. Was eerder bij Genemuiden voor de beker ook al, ontstond er ook trammelant.