Nacompetitie topamateurs 2017/18

Unregistere

Well-known member
Is bij allebei nog spannend. Las dat Be Quick-trainer Waalderbos GOES voetballend de betere noemde. Al begreep ik wel dat de goals van de Zeeuwen discutabel waren, hoewel op diverse plekken de 1-2 ook als blunder van de Be Quick-goalie werd gezien. Doelpuntenmaker Franse had zelf echter ook twijfels. Niet alleen een goede speler, ook een eerlijk ventje. Beste blunder trouwens, die eigen goal.

Hier ook de beelden ter beoordeling: https://www.omroepzeeland.nl/media/49969/Samenvatting-GOES-Be-Quick-1887
 

Fregge

Well-known member
Die gasten zijn straks 4 uur onderweg joh. Zijn ze niet gewend. Speelt ook enorm mee.
 

Abubakari

Well-known member

Jacco

Well-known member
Inderdaad.
Als ik voor Be Quick zou zijn zou het stoom uit mijn oren komen. Die speler van GOES maakt het verder allemaal niet zoveel uit; hij noemt zijn onsportief gedrag een slimmigheidje.
 

bqandy

Well-known member
Als ie goudeerlijk was had ie niet op deze manier gescoord of bij de scheids aangegeven wat ie gedaan had voor die goal. Na afloop eerlijk zeggen wat iedereen kon zien, tsja, ontkennen heeft weinig zin.

Wat zegt onze BQ watcher er van? Vorige week meer overtuigd dat het goed ging komen dan deze week heb ik het idee.

Ik denk dat de boel aardig op scherp staat door die uitspraken.
En mogelijk dat de scheidsrechter dit soort dingen leest en het "ventje" extra in de gaten houdt. :)
 

Unregistere

Well-known member
Het is belangrijker dat de defensie van Be Quick hem goed in de gaten houdt. Goede speler, man!

Desalniettemin hoop ik uiteraard nog steeds dat Be Quick het redt. En klasse van trainer Waalderbos dat hij zich nergens verschuilt achter die goal en de makkelijk gegeven strafschop. Had menig trainer anders gedaan, denk ik. Careman geschorst is wel een aderlating of niet?

Overigens heeft Brielle voor de wedstrijd tegen Flevo Boys Emmeloord hulp gekregen uit onverwachte hoek. Buitenpost-trainer Ren? van der Weij heeft namelijk wat info over die ploeg verstuurd naar een oude bekende van hem bij Brielle. Da's nog eens aardig. Zou leuk zijn als Brielle promoveert naar de hoofdklasse! :duim:
 

bqandy

Well-known member
Ach joh. Die trainers bellen wat met elkaar af voor info over de tegenstander. Maar wat weet vd Weij over Flevo Boys? (Nieuwe club van BQ1887 trainer Waalderbos).
Inne Schotanus is daar nu trainer. Pas maar op. Friese trainers onder elkaar....... Valse info..... :)

De schorsing van Careman, als het zo is, is een aderlating, maar GOES speelt vast ook niet in de sterkste opstelling. Er zijn alternatieven.
 

Unnekuukse

Active member
Het eerste deel van Super Saturday in Cuijk is goed verlopen: het zaterdagelftal van JVC Cuijk promoveert in het eerste jaar van haar bestaan naar de 3e klasse door een afgetekende 3-0 overwinning op derdeklasser Stroe.
Over twee uur trappen de 'zondagsmannen' af voor hun promotiewedstrijd. Het zou toch wat zijn...
 

JMD

Well-known member
Het eerste deel van Super Saturday in Cuijk is goed verlopen: het zaterdagelftal van JVC Cuijk promoveert in het eerste jaar van haar bestaan naar de 3e klasse door een afgetekende 3-0 overwinning op derdeklasser Stroe.
Over twee uur trappen de 'zondagsmannen' af voor hun promotiewedstrijd. Het zou toch wat zijn...

En dat terwijl je er een week of 2 terug totaal geen vertrouwen in had... :p
 

Unnekuukse

Active member
Klopt. Na de thuiswedstrijd tegen Lisse was ik er van overtuigd dat dat onze laatste thuiswedstrijd van het seizoen was geweest. En vanavond zijn we er weer...
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan