Nacompetitie topamateurs 2017/18

De Groene Scout

Well-known member
Wat een slachtpartij gezien. Dat Be Quick die eerste partij van Gemert had verloren...... 5-0 nu en daar viel helemaal niks op af te dingen. Wat een energie, goede combinaties. Echt een derde divisie club die voluit ging tegen een hoofdklasser. Gemert kwam op alle fronten tekort. Geweldige pot.

Mooi, mooi, mooi!!!!:duim:
 

Abubakari

Well-known member
Wat een slachtpartij gezien. Dat Be Quick die eerste partij van Gemert had verloren...... 5-0 nu en daar viel helemaal niks op af te dingen. Wat een energie, goede combinaties. Echt een derde divisie club die voluit ging tegen een hoofdklasser. Gemert kwam op alle fronten tekort. Geweldige pot.

Gefeliciteerd, nu in the flow voorbij Goes?
 

Joost

Well-known member
Chevremont kwam snel 0-2 voor bij JOS. Nog voor rust 2-2. Na de pauze kwam Chevremont weer op voorsprong en nu hielden ze het vol tot de 89e minuut, toen kapituleerde de ploeg volledig en incasseerde in 5 minuten nog 3 treffers.
 

JMD

Well-known member
De buschauffeurs van Goes en Be Quick maken overuren...

Goes speelde van de week tegen Silvolde en Be Quick bij Gemert, dat zijn al flinke reizen, maar nu moet Goes tegen Be Quick. 340 km enkele reis...
 

Abubakari

Well-known member
Vorige week was het nog andersom, toen had jij er geen vertrouwen in en ik wel.:rumcolaa:

Maar goed, jij bent de kenner, dus als jij zegt dat het goes, ik bedoel goed komt...
 

Jacco

Well-known member
Dat nacompetitie schema is op verschillende plekken anders. Maar het is dus Halsteren tegen Quick'20, waar ik tot vandaag Goes in mijn hoofd had.
 

Unregistere

Well-known member
Wel GOES met 4 hoofdletters mannen. Gezamenlijk Opwaarts, Eendrachtig Sterk. Gebruik je ze niet, dan zet je de Zeeuwen vooraf al op scherp! :p
 

Unregistere

Well-known member
Ik ben gewaarschuwd. :)
Net zoiets als OSS'20 dus. Geen Oss, maar Oefening Staalt Spieren.

Precies! En voor wie je zeker gewaarschuwd moet zijn is rechtsbuiten Erwin Franse. Erg goede speler. Als Be Quick hem uit de wedstrijd kan spelen, zijn ze al een heel eind op weg.
 

bqandy

Well-known member
Precies! En voor wie je zeker gewaarschuwd moet zijn is rechtsbuiten Erwin Franse. Erg goede speler. Als Be Quick hem uit de wedstrijd kan spelen, zijn ze al een heel eind op weg.

Als Be Quick de vorm, handelingssnelheid en de inzet heeft als thuis tegen Gemert komt het allemaal wel goed. Tegen zoveel "geweld" is geen enkele hoofdklasser opgewassen.
 

Unregistere

Well-known member
Als Be Quick de vorm, handelingssnelheid en de inzet heeft als thuis tegen Gemert komt het allemaal wel goed. Tegen zoveel "geweld" is geen enkele hoofdklasser opgewassen.

Dat zou mooi zijn. Al is dit geen verkeerd ploegje hoor, hebben ook een zeer jonge, maar tevens talentvolle centrale verdediger lopen. Die raken ze deze zomer ook al kwijt aan het betaalde voetbal.

Maar ik zag dat GOES zelf ook een poging waagt om Be Quick al op scherp te zetten met de aankondiging dat ze tegen Be Quick 1877 spelen. ;)
 

bqandy

Well-known member
Dat zou mooi zijn. Al is dit geen verkeerd ploegje hoor, hebben ook een zeer jonge, maar tevens talentvolle centrale verdediger lopen. Die raken ze deze zomer ook al kwijt aan het betaalde voetbal.

Maar ik zag dat GOES zelf ook een poging waagt om Be Quick al op scherp te zetten met de aankondiging dat ze tegen Be Quick 1877 spelen. ;)

Ik heb ze via Twitter al een berichtje gestuurd dat het niet helemaal klopte. :)
 

Unregistere

Well-known member
Mooi! Lastig ook wel, al die jaartallen.

Straks maar eens naar SteDoCo - Capelle, kaarten liggen al klaar aan de poort van de ambitieuze hoofdklasser als het goed is. Mogelijk ook morgenavond nog Scheveningen - TEC, dus in principe weer een dubbelprogramma.
 

de waan

Well-known member
Dat complex van SteDoCo met die muren van reclame is wel het lelijkste dat ik in lange tijd heb gezien.
 
Bovenaan