Nacompetitie topamateurs 2017/18

Unnekuukse

Active member
Verwacht even geen nuchtere analyse. Wat een formidabele teamprestatie! Met centrale verdediger Jorrit Ritzen vanaf de eerste minuut als extra spits ?dood-of-de-gladiolen? gespeeld. Twee goals van Van der Laan. Tien minuten voor tijd Ritzen vervangen door A-junior Lars Loermans en uitgerekend hij scoort in de blessuretijd de 0-3. Dikverdiend! Ook over twee wedstrijden
 

de waan

Well-known member
Omdat Berkum uit Zwolle komt en hij een zeer trouw fan is van alle clubs uit het Noordoosten.
 

Forza AZ

Well-known member
Hoofdklasse/1e klasse zaterdag:

1e ronde
VV Groningen-WNC 3-1
DETO Twenterand-AFC 2-1
XerxesDZB-Oranje Wit 3-0
Drachtster Boys-Sportlust'46 1-1 pen 2-3
DTS'35 Ede-Kloetinge 1-2 nv
HZVV-Montfoort 0-1
WHC-Gorecht 1-0
2e ronde
Brielle-ARC 4-3
Flevo Boys-Rijsoord 3-1

AFC, HZVV en Rijsoord zijn gedegradeerd.

Programma 9 juni:
2e ronde
DETO Twenterand-VV Groningen
Huizen-XerxesDZB
Kloetinge-Sportlust'46
Montfoort-WHC
3e ronde
Brielle-Flevo Boys
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
UNA dus ook gewoon in de 3e divisie zondag komend seizoen.
Na pingels werden ze uitgeschakeld door Jong Almere City.

JVC dus nu tegen Jong Almere voor een plek in de 2e divisie.
 

bqandy

Well-known member
Het gesprek van de dag bij VVG - WNC was met de verzorger. Een deel van de selectie liep met een ander nummer op de rug dan op papier stond. Hun doelman had rood gekregen. Dus dan maar even vragen bij die man die even voor mijn neus stond wie de 2e doelman was.
Mag ik wat vragen?
Lege blik
Wie staat er nu bij jullie in het doel?
De tweede keeper.
Ja, dat weet ik, maar wie is het,
Nummer 16
Maar hij heeft het shirt aan van de eerste keeper, nummer 1.
O
Hoe heet hij?
Jesse.
Dank U wel....
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Uitdoelpunten dus niet dubbel, waarom is dat?

Uitdoelpunten tellen nooit ergens dubbel. Soms zorgen ze voor de beslissing bij een gelijke stand over 2 wedstrijden, maar die term "dubbel tellen" is een belachelijke term.

Overigens moet de uitdoelpuntenregel gewoon afgeschaft worden, die regel is ook belachelijk.
 

de waan

Well-known member
Het gesprek van de dag bij VVG - WNC was met de verzorger. Een deel van de selectie liep met een ander nummer op de rug dan op papier stond. Hun doelman had rood gekregen. Dus dan maar even vragen bij die man die even voor mijn neus stond wie de 2e doelman was.
Mag ik wat vragen?
Lege blik
Wie staat er nu bij jullie in het doel?
De tweede keeper.
Ja, dat weet ik, maar wie is het,
Nummer 16
Maar hij heeft het shirt aan van de eerste keeper, nummer 1.
O
Hoe heet hij?
Jesse.
Dank U wel....

Zoiets had ik laatst ook. Stonden er maar tien spelers op het formulier. Dus ik vraag aan de voorzitter, die ik voor de wedstrijd al even gesproken had wie die nummer 11 is die niet op het formulier staat. "Ja, dat weet ik niet, hoor."
 

JMD

Well-known member
Samenvatting FC Lisse - JVC Cuijk

https://www.youtube.com/watch?v=BccE68l3iqs

Wat doet die keeper bij de 0-3? Duikt totaal onnodig naar links (en verkleint zijn doel ook totaal niet (eerder het omgekeerde)) terwijl als hij gewoon blijft staan hij zo de bal pakt... Lekker verdedigd overigens bij alledrie de goals.
 
Bovenaan