Nacompetitie topamateurs 2017/18

Unregistere

Well-known member
Ik was bij Gemert - Be Quick. 2-0 terechte misschien wat geflatteerde uitslag. Ik zie Be Quick nog wel doorgaan.

Ik zie dat Be Quick toch niet goed genoeg was gewaarschuwd, want Kemper maakte een doelpunt. Hoe speelde Rodrigues?

GOES heeft een mooie uitgangspositie bemachtigd bij Silvolde. 1-2 winst, de Zeeuwen konden het zich zelfs veroorloven een strafschop te missen. Francis Kabwe Manengela, die later ook de pingel miste, en Erwin Franse scoorden voor GOES.

Halsteren leek door een late treffer vanaf de stip door toekomstig ASWH'er Sam van de Kreeke op weg naar de winst tegen Achilles 1894, maar kreeg in de extra tijd toch nog de gelijkmaker om de oren. Denk dat het voor de Brabanders dus lastig wordt in de return.

Hollandia - Quick '20 ook 1-1, zag in een ander topic al een verslag van Jacco staan over die pot.
 

Mug

Member
Hebben wij weer ;)

Alle statistieken wijzen in het voordeel van Alcides. Hoger op ranglijst, meer punten, veel meer doelpunten , thuisvoordeel, geen lange busreis , donderdag niet gespeeld. 4 spelers meer doelpunten gemaakt dan de topscorer van Geldrop. Maar geen garantie tot winst.Na een wat mindere periode gaan we zien waar Alcides toe in staat is.
 

bqandy

Well-known member
Ik was bij Gemert - Be Quick. 2-0 terechte misschien wat geflatteerde uitslag. Ik zie Be Quick nog wel doorgaan.

Ik ben ook nog niet geheel pessimistisch, maar het gaat een aardige klus worden. Meteen vanaf het begin de beuk er in.
 

JMD

Well-known member
Hoek schakelt Spijkenisse uit en Spijkenisse degradeert dus naar de hoofdklasse.
Zij spelen nu tegen Ter Leede of de amateurs van Ajax, daar is het verlenging, want na de 2-0 in Amsterdam werd het vandaag 2-0 in Sassenheim.
 

Abubakari

Well-known member
VV Groningen is door, 3-1 gewonnen van WNC. Na een kwartier kreeg VVG een penalty en de keeper van WNC rood. Wesley Walstra scoot de strafschop snoeihard tegen de lat.
Voor rust VVG de iets betere ploeg maar ook WNC kreeg zo nu en dan wat kansjes. Kwartier na rust de verdiende 1-0 (Salvo), kwartier later weer een penalty voor VVG, weer mis, nu vd Molen. Even later dan toch de 2-0 van vd Molen, kort daarna 2-1 en in blessuretijd de 3-1 van Salvo. Nu DETO uit.
 

JMD

Well-known member
Verlenging in Sassenheim

FC Lisse won van de week met 0-2 bij Cuijk, maar staat nu 0-2 achter, dat gaat dus ook richting extra tijd (duel begon 15.30)

Ook bij Berkum - SteDoCo worden strafschoppen genomen, het werd 2-3, na 1-2 in het heenduel. Uitdoelpunten dus niet dubbel, waarom is dat?
 

JMD

Well-known member
Ter Leede stond voor tegen Jong Ajax, maar bij de Sassenheimers misten de laatste 2 spelers, 4-3 voor Ajax Amateurs in de penaltyserie derhalve.
 

JMD

Well-known member
Lekker, Unnekuukse. :duim:

Ongelooflijk, uit 0-2 winnen en het dan zo weggeven..
Gefeliciteerd Unnekuukse!!

Overigens zat dit er natuurlijk ook wel aan te komen, die degradatie, het is het hele seizoen onrustig geweest bij Lisse, een aaneenschakeling van incidenten.
 
Bovenaan