Da's eigenlijk wel zo makkelijk. Misschien kunnen de 'schemaposters' hun posts hier dan ook even kopi?ren, wel zo handig! :duim:
Quick en Be Quick moeten omgedraaid worden volgens mij.
Kunnen ze dan daar niks goed...Er heeft laatst een melding op knvb.nl gestaan dat er een fout zat in het schema, dat zal wel dat van Waan zijn.
Er is geloot, dus dan is er idd niet naar reisafstand gekeken...Ik zie trouwens dat ze in de nacompetitie voor de eerste klasse / hoofdklasse zaterdag het poulesysteem hebben laten varen. Bij Oranje Wit waren ze al pissig dat ze na de eerste ronde eventueel twee keer een uitwedstrijd moeten spelen. Tja, zo blijft het altijd wat. Naar afstanden is zo te zien weer niet echt gekeken, met name WNC, Kloetinge, Montfoort en eventueel Rijsoord mogen een aardig reisje afleggen. Voordeel: het is wel op zaterdag.
Jong FC Twente valt weg in de zaterdagpiramide.
Weet iemand precies hoe dat opgevuld gaat worden? Logischerwijs gaan de verliezende finalisten in de zaterdag nacompetitie voor een extra promotieplek in een minicompetitie van drie clubs. (Voor hoofd/eersteklasse)
Gaat Jong Achilles er niet ook uit?
Lijkt me logisch. Bedankt.-De 2 verliezend finalisten 3e divisie/hoofdklasse zaterdag spelen voor 1 plaats in 3e divisie (16 juni)
-De 3 verliezend finalisten hoofdklasse/1e klasse zaterdag spelen voor 1 plaats in hoofdklasse (19, 23 en 26 juni)
Dan blijft er een plek over in de 1e klasse. Geen idee of en zo ja hoe die opgevuld gaat worden. Misschien gaat die naar de verliezend finalist van het district waar de club vandaan komt die de laatste hoofdklasse plek behaalt (?).