Nacompetitie topamateurs 2017/18

Abubakari

Well-known member
Zal ik de titel gewoon veranderen? Kunnen we hier weer verder. Topamateurs is t/m Hoofdklasse/Eerste klasse nacompetitie?

HUP VVG in dat geval.
 

Unregistere

Well-known member
Da's eigenlijk wel zo makkelijk. Misschien kunnen de 'schemaposters' hun posts hier dan ook even kopi?ren, wel zo handig! :duim:
 

JMD

Well-known member
Als ik het goed heb doorgerekend zijn dit de duels:
2e/3e divisie:
1) JVC Cuijk - FC Lisse
2) Jong FC Volendam - TEC
3) Jong Almere City - UNA
4) Quick (H) - Scheveningen
Finale: 4-2 en 3-1

3e/HK Zaterdag:
1) Excelsior '31 - Capelle
2) Hoek - Spijkenisse
3) SteDoCo - Berkum
4) Ajax Amateurs - Ter Leede
Finale: 4-2 en 3-1

3e/HK Zondag:
1) Gemert - Be Quick 1887
2) Hollandia - Quick '20
3) Silvolde - Goes
4) Halsteren - Achilles 1894
Finale: 4-2 en 3-1
 

JMD

Well-known member
Quick en Be Quick moeten omgedraaid worden volgens mij.

Nee. Bij de nacompetitie 3e/HK ZOndag is de nr 15 gekoppeld aan de laagste PK van HKA en de nr. 16 aan die van HKB.
Bij de 2e/3e en 3e/HK Zat is dat idd andersom.
 

Joost

Well-known member
Er heeft laatst een melding op knvb.nl gestaan dat er een fout zat in het schema, dat zal wel dat van Waan zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Ik zie trouwens dat ze in de nacompetitie voor de eerste klasse / hoofdklasse zaterdag het poulesysteem hebben laten varen. Bij Oranje Wit waren ze al pissig dat ze na de eerste ronde eventueel twee keer een uitwedstrijd moeten spelen. Tja, zo blijft het altijd wat. Naar afstanden is zo te zien weer niet echt gekeken, met name WNC, Kloetinge, Montfoort en eventueel Rijsoord mogen een aardig reisje afleggen. Voordeel: het is wel op zaterdag.

Morgen starten we al bij de derde divisie / hoofdklasse zaterdag, misschien nog even naar SteDoCo - Berkum als het weer het toelaat.
 

JMD

Well-known member
Ik zie trouwens dat ze in de nacompetitie voor de eerste klasse / hoofdklasse zaterdag het poulesysteem hebben laten varen. Bij Oranje Wit waren ze al pissig dat ze na de eerste ronde eventueel twee keer een uitwedstrijd moeten spelen. Tja, zo blijft het altijd wat. Naar afstanden is zo te zien weer niet echt gekeken, met name WNC, Kloetinge, Montfoort en eventueel Rijsoord mogen een aardig reisje afleggen. Voordeel: het is wel op zaterdag.
Er is geloot, dus dan is er idd niet naar reisafstand gekeken...
Op zich ook wel logisch, dit is om promotie naar hoofdklasse, dan speel je ook door het hele land. Zeker omdat het alleen in het weekend is, moet dat toch wel kunnen. Het zou wat anders zijn als er ook midweeks gespeeld moest worden.
 

bqandy

Well-known member
Jong FC Twente valt weg in de zaterdagpiramide.
Weet iemand precies hoe dat opgevuld gaat worden? Logischerwijs gaan de verliezende finalisten in de zaterdag nacompetitie voor een extra promotieplek in een minicompetitie van drie clubs. (Voor hoofd/eersteklasse)
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
Jong FC Twente valt weg in de zaterdagpiramide.
Weet iemand precies hoe dat opgevuld gaat worden? Logischerwijs gaan de verliezende finalisten in de zaterdag nacompetitie voor een extra promotieplek in een minicompetitie van drie clubs. (Voor hoofd/eersteklasse)

-De 2 verliezend finalisten 3e divisie/hoofdklasse zaterdag spelen voor 1 plaats in 3e divisie (16 juni)
-De 3 verliezend finalisten hoofdklasse/1e klasse zaterdag spelen voor 1 plaats in hoofdklasse (19, 23 en 26 juni)

Dan blijft er een plek over in de 1e klasse. Geen idee of en zo ja hoe die opgevuld gaat worden. Misschien gaat die naar de verliezend finalist van het district waar de club vandaan komt die de laatste hoofdklasse plek behaalt (?).
 

JMD

Well-known member
Vanavond zijn de eerste duels uit de 1e ronde nacompetitie 3ediv/HK zaterdag gespeeld:
Excelsior '31 - Capelle 1-4
HSV Hoek - Spijkenisse 1-0
SteDoCo - Berkum 1-2
Ajax Amateurs - Ter Leede 2-0
Zaterdag a.s. de returns.
 

bqandy

Well-known member
-De 2 verliezend finalisten 3e divisie/hoofdklasse zaterdag spelen voor 1 plaats in 3e divisie (16 juni)
-De 3 verliezend finalisten hoofdklasse/1e klasse zaterdag spelen voor 1 plaats in hoofdklasse (19, 23 en 26 juni)

Dan blijft er een plek over in de 1e klasse. Geen idee of en zo ja hoe die opgevuld gaat worden. Misschien gaat die naar de verliezend finalist van het district waar de club vandaan komt die de laatste hoofdklasse plek behaalt (?).
Lijkt me logisch. Bedankt.
 
Bovenaan